Nekad Bajbyboo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01samme...

Icke Medlem
Meddelanden
227
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013016573/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ebfb3fd

Vad är din discord tagg? Bajbyboo#0182

Vem var det som bannade dig? Limpis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive server bannad.pngunive dc bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff korruption, jag gav en kille roller men jag tog bort dom efter 1 dag då jag tänkte att det var fel (och det var det) och sen så tänkte jag inte mer på det, jag vart lite rädd eftersom att jag hade gjort ett stort fel och tog bort dom det första jag gjorde när jag vaknade, men igentligen skulle jag aldrig gett han roller från första början då båda philip förlorar pengar på det och för att servern blir ostabil om folk for massa roller, så jag förstår till 100 procent varför limpis bannad mig men jag vill bara be om ursäkt för min idioti och att jag betedeta mig såhär dåligt som helper, jag ska vara en stor förbild men jag sumpade chansen, men om jag får en till chans så lovar jag att jag inte kommer att sabba den, jag har börjat köra på några småservrar och nu märker jag hur stort det är att vara ens wl på unive, alla andra serverar läker ips och är shot and loot, men på unive så är rpn mycket mer utvecklad och det går att rpa och sen om nån spelare gör ett regelbrott så kommer staffs och ta hand om det.

men det var fortfarande jag som gjorde fel och det står jag för, men jag känner att jag kan sköta att iaf vara medlem på unive då staff jobbet nog är ett projekt i framtiden för mig iaf.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inte hemma så jag har inte så mycket jag kan berätta men jag kollade på mobilen och hade fått ett pm från en staff som frågade ifall jag kunde komma support, och då skrev jag att jag inte kunde då jag var och baddade med skolan, och sen när jag var påväg hem så hade jag blivit bannad från alla discords och min kompis skrev att han hade fått bort alla mina roller eftersom att vi hade bråkat dagen innan och därför var han väldigt sur och ville få hemd på mig. men det var också jag som gjorde fel... ett stort fel, jag skulle bara gjort mitt jobb som staff och inte lalla runt med min makt som staff, en staff är till för att hjälpa servern, inte förstår den, och jag kunde inte göra det så därför förstår jag varför limpis bannade mig. men nu sitter jag och kommer inte kunna köra på en seriös server på skit länge om jag inte får denna chansen

jag fattar att det jag gjorde var dumt, men jag gjorde det för mitt eget bästa, då min pappa skulle bli väldigt arg om alla i min familjs internet skulle sluta fungera bara sådär, också ska jag förklara att det var mitt fel...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var 100 procent jag som gjorde fel, jag skulle inte ens ha tänkt på att ge roller och nu i efterhand var det nog det dummaste jag kan ha gjort, jag har spelat på unive ett rejält långt tag nu och detta är första gången jag har blivit blacklistad och nu så har jag ingen server att spela på och jag tror inte riktigt jag är redo på staff jobbet än, utan kanske mer Medlemskaps Ansvarig, jag tror nog att helper är ett steg som jag inte än har uppnåt men jag kan nog utvecklas ditt om några veckor om jag får komma tillbaka på unive, och unive är den ända servern jag trivs på, jag vill värkligen komma tillbaka på servern men jag har gjort ett sånt stort fel så jag vet inte om jag får komma tillbaka, just nu vill jag bara rpa med mina polare och chilla med dom...

just nu bryr jag mig bara om att bli unbannad på unive och gå inte och chilla med mina kompisar och rpa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit blacklistad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte vara så inkompotent och faktiskt tänkt med hjärnan istället för röven, jag var så dum i huvudet när jag gav han roller så att jag blev en korrupt staff, jag skulle skötit mig som staff och inte tänkta idiotiskt och faksiskt hjälp limpis och philip istället för att vara emot dom när jag var en stor förbild på deras server, jag skulle skött mitt jobb som staff och faktiskt hjälp till med servern istället för att stå emot den. jag tänker nu i efter att det var ren idioti att ge han roller i vilket fall, men jag vill bara in och rpa nu och jag känner nästan att min rpa tid är över om jag inte kan köra på unive, det är den ända servern så jag känner mig välkommen på och faktiskt kan trivas i, för philip är skit skjyst, limpis är skit skjyst och alla staffs behandlar mig bra varje gång jag har kommit support innan jag blev helper

jag har mognat på mig en del nu och tänker faktiskt innan jag gör grejer vilket jag inte hade gjort innan, jag känner iaf att om jag får en till chans på unive så kommer jag sköta den. jag menar unive är sveriges största fivem server och i mitt perspektiv så fick jag en chans att vara HELPER på servern, vilket är en jävligt stor grej tycker jag iaf, och när jag blev bannad så började jag nästan gråta, skämtar inte... för unive har varit en sån stor påverkan på mitt liv, för när jag har känt mig ledsen eller nere så skulle jag kunna gå in på servern och chilla på piren och började nästan skratta varje gång, det är så jävla roligt att rpa på unive. och nu när jag inte kan det så känner jag mig så jävla dum.

jag skulle istället fokusera på att banna och kicka folk istället för att hålla på med idiotiska saker som jag nu ångrar stort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att inte tänkta idiotiskt och att faktiskt ha lite konsikvens tänk innan jag gör grejer istället för att bara göra nått, jag måste börja tänkte mig för innan jag gör grejer och faktiskt tänka mig för och tänka på konsikvenserna, nu i efterhand så skulle jag bara sluta prata med folk som håller på med sånt som han gjorde och samt att jag ska tänkte ifall att om jag blir en staff på unive så ska jag tänka i förhand ifall jag har några problem som kan påverka mitt arbete på unive

jag känner att jag förtjänar en till chans eftersom att jag fattar nu i efterhand att det var jävligt dumt att börja snacka med personer som håller på som han, och jag känner att jag kan klara av att vara en del av unive igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka