Nekad Bajbyboo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01samme...

Icke Medlem
Meddelanden
227
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Ditt discordnamn: bajbyboo

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka som staff på unive är eftersom jag har stor passion inom servern och har väldigt många timmar på unive och väldigt bra kunskapp om server, Det som även får mig att ansöka som staff på unive är att kunna skapa en gemnskap med alla staffs och individer i servern som behöver hjälp med olika saker och alltid kunna finnas där för dom. Det som också får mig att söka som staff är att kunna hjälpa mina kollegor i staffteamet ifall dom behöver hjälp med svåra beslut eller bara extra hjälp med ett ärende i support ifall det skulle vara någon otrevlig som man kan lugna ner i annan VC kanal. Det som även får mig att ansöka som staff är att unive ska kunna få en bättre rp-nivå så att alla i servern får den bästa möjlighet inom rpn och kunna göra välutvecklade scenarion utan någon lallare eller individer som begår regelbrott.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? krim rpn, det pågår ett stort krig just nu mellan 2 pakter och jag tycker att typ hela servern blir drabbad av det. det går inte att åka runt utan att bli nerskottad. derför tycker jag att jag borde bli helper då jag nu är mer seriös än nånsin och kommer inte göra samma misstag igen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag tycker att vi borda sätta ut avsvarig på deras områden, tex att jobb ansv bara speccar jobb osv, jag tror att det bygger struktur,

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jag tycker att det är kritiskt viktigt att agera profesionel när man är en sån stor förebild av unive, så man ska alltid vara seriös, man ska verkligen inte staff abusea vilken jag har lärt mig hehe :)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?vaknar klockan vaknar 7, går till skolan och slutar 15:45 långa dagar 13:55 på korta, efter det så spelar jag till 8-9 tiden och sen så går jag och sover

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat på den länge men kom tillbaks från en ban. men efter bannen har jag spelat i ungifär 3 veckor, men jag har varit aktiv unive supporter i snart 2 år tror jag.

Har du tidigare erfarenheter som staff? vaknar klockan vaknar 7, går till skolan och slutar 15:45 långa dagar 13:55 på korta, efter det så spelar jag till 8-9 tiden och sen så går jag och sover

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? don, jag tycker att donations ansvarig är ett för stort jobb för en ny staff och speciellt mig, då jag aldrig har jobbat som det innan, jag kmr försöka förbättra mig inom staff yrket innan jag ska börja med det yrket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka