Accepterad Bajbyboo | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01samme...

Icke Medlem
Meddelanden
227
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Ditt discordnamn: Bajbyboo#0182

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? Det som får mig till att ansöka som staff på unive Roleplay är främst för att jag tycker krim rpn är skit dålig för tillfälet iaf, det blir skottlossning varannan timme och drivebys hela tidn och jag är trött på det, men jag tror fortfarande att det skulle vara väldigt kul att vara staff och jag vill testa på att vara den som hanterar krim rpn och andra saker på servern istället för att vara den som är med i rpen. Jag kommer fortfarande rpa fast inte med lika stor inverkan och aktivitet. Rp har jag inte direkt tröttnat på men jag vill bars byta concept för att få testa på något nytt. Jag skulle säga att rp just nu på unive är helt okej men det kan ju såklart förbättras. Hade jag blivit staff hade jag kanske insatt mig på kriminell Ansvarig. Tycker att vissa kriminella har en powergaming rp eller att de alltid vill vinna och inte spela ut på de. Jag gillar starkt community och tror också det blir roligare att vara med i unive ifall jag blir staff. Jag anser även mig själv som ett passande person för denna positionen. I ärenden kommer jag alltid vara formell och inte vara på någon av parternas sida vilket jag tycker man ska vara som staff. Vet att vissa får komma undan med bans eller andra saker bara för att de känner högt uppsatta personer men så vill inte jag hade. Namn kommer inte nämnas. Hoppas att detta är lite mer utvecklat. Jag tar kvalite över kvantitet och visar hellre med egna ögon än att skriva det.
Jag kommer även bemöts folk trevligt och alltid försöka hjälpa de. När det kommer till att rpa är jag väldigt kunnig. Jag vet i alla regler här på unive och samt lite kriminella regler. Dysnc och annat vet jag hur man ska hantera. Sker det en dysnc ingame tycker jag man ska rpa på den, samma med missclick. Det är något man råkar men man kan inte bara strunta i det. Det blir även roligare enligt mig ifall man fullföljer denna "dysnc" eller annat.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? vaknar klockan vaknar 7, går till skolan och slutar 15:45 långa dagar 13:55 på korta, efter det så spelar jag till 8-9 tiden och sen så går jag och sover

Hur länge har du spelat på Unive? blev medlem sjunde februari 2023 så Snart 1 och en halv månad men jag har varit medlem många gånger innan men sen lämnat dcn då jag hade tröttnat på unive, men nu känner jag att jag vill hjälpa till att påverka unive på ett positivt sätt och hjälpa andra som behöver hjälpen dom kan få.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har ägt egna servrar innan och jag har varit staff på flertal olika serverar och jag har aldrig blivit nersängt från staff positionen, jag har varit servervakt ett litet tag nu och ser många som -repar staff rollen för att dom inte säger att dom är snabba på helps, jag som staff skulle vara väldigt aktiv och kan spela väldigt mycket då jag inte har nån typ av träning längre.

Sen har vi Servervakt kommandon:
/svban
/kick
/dv
/toggleid
/revive

Och staff kommandon:
/kick
/dv
/revive
/sqlban
/Ban
/undan
/sqnbanoffline
/sqlunban
/clearchatforall
/clearchat
/freeze
/unfreeze
/noclip
/bring
/goto
/tp
/tpm
/pm
/m
/skin
/spec
/v
/setjob
/toggleid
/togglename
De där är alla staff relaterade kommandon jag kan och jag vet doms betydelse.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell Ansvarig, Support Ansvarig

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb och support jag tycker att support ansvarig är ett för stort jobb för en ny staff, jag kmr försöka förbättra mig inom staff yrket innan jag ska börja med det yrket.

Senast ändrad:
+++rep han är en väldigt trevlig grabb och han skulle passa bra till staff teamet då jag har pratat med han några gånger och han är enkel att prata med och förstår en bra

vill ba be om ursäkt ifall jag har bumpat min ansökan mycket, jag är bara så pirig på att få svaret ifall jag blir nekad eller godkänd, för det skulle vara som en dröm att vara med i staff teamet ♥️

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka