Nekad BaizKovz77 | Medlem ansökning [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BaizKovz77

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/kjv-mjpc/GVCBQBGG

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig Löfgren

Vad är ditt discord namn? Golden_Eagle#9451

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fredrik Gunnarsson och är född 1979. När han var barn så var han ganska snäll. Han bodde ute på landet med sin syster, mamma och pappa så därför gick han inte i skolan. Han brukade hjälpa sin pappa med att bygga klart garaget som dom höll på att bygga. Han hjälpte även sin mamma med att laga mat ibland. Men senare så dog Fredriks syster av en stor hjärnblödning han blev väldigt ledsen efter det. Senare när Fredrik växte upp så valde han att flytta till Unive och har bott där väldigt länge. När han flyttade till Unive så har han blivigt mer och mer intresserad i bilar, motorcyklar och båtar. Han är oftast trevlig och glad han gillar också att skaffa nya kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlen på Unive pga att jag kommer följa alla regler och bidra med ett seriöst rp jag kommer att underhålla så många som möjligt genom att skämta och ha det kul jag kommer att försöka reporta allt som jag ser är fel.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra server men mycket saker att göra och bra folk på servern man kan träffa nya vänner man kan jobba på många olika jobb som är roliga och tjäna bra med pengar.

Hur hittade du Unive? Jag tittade mycket på twitch och youtube och såg det senare så sa min kompis att jag skulle testa servern så jag gjorde det och det var så jag hittade Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med mitt rollspel är att jag ska hitta nya vänner och ha någonting att göra på min fritid.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på Unive är att få ett bra jobb och en bra lön. Jag vill samt skaffa nya vänner och köpa fordon och ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte en så aktiv deltagare i andra servrar för tillfället.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top