BaizKovz77
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/kjv-mjpc/fpmhvknd
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig Löfgren
Vad är ditt discord namn? Xx_Ludwig_xX
Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2009
Berätta om din karaktär. Han heter Fredrik Gunnarsson och han gillar att göra folk glada. Hans mål i livet är att bli en lyckad person och att ha många vänner. Han är väldigt snäll och trevlig men han har ADHD.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag gillar att spela rp och jag vill kunna göra mer saker i rp. Jag är väldigt mogen och snäll.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av just Unive är för att det är den bästa rp servern jag har kört på länge.
Hur hittade du Unive? Jag innstallerade fivem och sökte på swe och så hittade jag en server som det var många i och det var Unive så jag joinade och så hittade jag Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att jag ska kunna få vänner ifrån rollspelet och att man ska vara snälla och trevliga mot varandra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att få ett bra jobb och sen få pengar och därefter köpa coola saker.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte en så aktiv deltagare i andra servrar för tillfället.
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig Löfgren
Vad är ditt discord namn? Xx_Ludwig_xX
Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2009
Berätta om din karaktär. Han heter Fredrik Gunnarsson och han gillar att göra folk glada. Hans mål i livet är att bli en lyckad person och att ha många vänner. Han är väldigt snäll och trevlig men han har ADHD.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag gillar att spela rp och jag vill kunna göra mer saker i rp. Jag är väldigt mogen och snäll.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av just Unive är för att det är den bästa rp servern jag har kört på länge.
Hur hittade du Unive? Jag innstallerade fivem och sökte på swe och så hittade jag en server som det var många i och det var Unive så jag joinade och så hittade jag Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att jag ska kunna få vänner ifrån rollspelet och att man ska vara snälla och trevliga mot varandra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att få ett bra jobb och sen få pengar och därefter köpa coola saker.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte en så aktiv deltagare i andra servrar för tillfället.