Accepterad Bailybog9 | Ban överklagan [PABLO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bailybog

Medlem
Meddelanden
383
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130384051

Ditt Hex-ID: steam:110000145be96b3

Vad är din discord tagg? bailybog#3603

Vem var det som bannade dig? PABLO

Hur lång tid var din ban? 1 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? klippte till min polare som hotade med basebollträ

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och tre polare stod utanför PBC vid garaget och skulle stasha lite saker innan vi skulle utföra ett husrån. sedan så tar en av mina polare upp ett basebollträ och "hotar" så jag klipper till honom samt han slår tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel, tycker dock att vi borde fått en varning att lägga ner för när en av de anställda kom ut o sa till oss att sluta så gjorde vi det. Jag tar på mig skulden men skulle kanske vart bättre att lägga en ban under själva "lallet" istället för efter när vi skärpt till oss.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dessa avstängningarna utspelade sig för mer än ett år sedan när jag inte hade medlemskap. Blev bannad för sunt förnuft när jag åkte i fullfart runt torget ett flertal gånger osv och sedan har jag också en tidigare ban från dcn efter att inte varit uppmärksam nog till att byta till en lämplig profilbild innan jag gick med. Detta har jag tagit lärdom efter att jag själv som person mognat en hel del sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart. Jag skulle kunna haft tålamod samt att inte lägga tid på en sån onödig "konflikt".

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att rätta mig efter att föra serverns rp framåt istället för att slösa på er staffs/servervakters tid på sånt här onödigt. Ska inte upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart!

Jag kommer ge dig en ny chans för att förbättra dig, men ser jag detta ske igen så kommer åtgärder tas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka