Nekad Bailybog9 | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bailybog

Medlem
Meddelanden
383
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? bailybog#3603

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Under lov så kan jag nästan hela dagen (om jag ej är bortrest), under skolvecka så kan jag oftast mellan 16-22

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem nu i exakt 1 månad

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Fungerar ej med att lägga in bild och har inte tillgång till datorn för tillfället men ligger på 3-5 bans varav alla förutom 1 är sedan ett år tillbaka

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en spelare som under en tid utvecklat sin rp på ett positivt sätt och känner sig redo till att hjälpa servern att komma framåt samt underlätta för er staffs genom att förhindra regelbrott/lall som begås runt omkring en genom att använda sig utav sina perms /svban eller /kick osv.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag själv är en lämplig servervakt just för att jag är medveten om serverns alla grundregler, krimregler osv samt spenderar en väldigt stor del av min fritid till att försöka utveckla min rp nivå vilket jag tycker att jag lyckats med bra sedan jag återvände till att rpa. Ännu en sak som jag tycker stärker varför just jag ska vara servervakt är att jag kan behärska ”makt” på ett bra sätt utan att använda det till min egen fördel, är öppen för kritik som jag kan ta lärdom utav för att förbättra min nivå som servervakt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är en spelare som har en hög rp nivå samt bra koll på serverns regler så att den kan ta bra val/åtgärder när något går fel inom rpn. En servervakt bör ha ett moget tänkande samt att inte stå på en viss sida under ett scenario (med andra ord att vara opartisk)

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption kan vara att man t.ex använder sig utav permen ”/revive” för att revva sin kompis efter t.ex en skottlossning. Det kan också vara att man utnyttjar sitt yrke för att t.ex få billigare trim osv på sitt fordon, detta sänker enligt mig nivån på rpn enormt. Abuse är när man missbrukar sina commands/perms för att skapa sig själv en fördel, t.ex att använda toggleid som wallhack under en skottlossning, kick/ban när man t.ex har slut på skott under en ”1v1” . (Kortfattat så missbrukar man sina perms för att skapa sig själv en fördel under ett scenario och därefter högst troligt för att vinna scenariot).

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka