Nekad Bailybog | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bailybog.

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130384051

Ditt Hex-ID: 110000145be96b3

Vad är din discord tagg? *Johansson*#3603

Vem var det som bannade dig? det står inte i discord

Hur lång tid var din ban? permanent ban i discord

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ¨Hoppsan.. kunde inte acceptera inbjudan¨

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs valde att banna mig pågrund av att jag hade en olämplig profilbild på discord och för att jag stressade staffsen genom att skriva massa onödiga saker i discord för att få mig unbannad på fivem utan att ha någon tålamod eller medkänsla för att staffsen hade mycket annat att göra som var betydligt viktigare. samt så tror jag att jag inte höll kraven för tillräckligt hög rp nivå som krävs på unive vilket jag själv tycker att jag ändrat på enormt sedan min discord ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i discorden och väntade och skrev i chatten om mitt missnöje med min fivem ban som några andra också tyckte var lite överdriven för det milda bråttet jag gjort och tycker sänkte min upplevelse över rp känslan när staffsen istället för att jag ska få en polisbil efter mig bannar mig i fyra dagar. några timmar senare efter att jag suttit och skrivit i discorden så valde jag att sätta mig i samtalet ¨väntar på support¨ där jag efter 30sek väntande blir permanent bannad från discordservern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte att min ban i Unive's offentliga discord var felaktig då jag klart och tydligt gjort fel från första början och inte lagt någon fokus alls på att läsa igenom serverns regler som jag nu har gjort och insett snabbt att allt i rp:n underlättas enormt och gjort så att jag redan utvecklats (enligt mig själv) till en högre rp nivå. jag är fullt medveten om allt jag gjort fel de första veckorna jag spelade på unive men jag tycker nästan alltid att man ska få chansen till ett nytt försök till en ny start där man kan få göra rätt ifrån sig och kunna gå runt med gott samvete bland folk.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. anledningen till min ban var när jag hade bestämt träff med en köpare av min vita camaro 2020ss vid torget och jag var där och väntade på honom. jag stod på sidan som är riktad mot strippklubben i en stund innan jag valde att ta några varv runt torget med bilen och sedan började jag att köra ganska mycket fortare än vad som var tillåtet och jag körde också mot något/några röda ljus pågrund av att jag var grovt uttråkad och min köpare aldrig dök upp vid den tid han sagt till mig.. detta ångrar jag grovt och tycker att det var ett allmänt onödigt beteende som jag inte ska begå igen och har tagit lärdom av min ban genom att jag ska vara helt laglig och samt att jag ska försöka utveckla min rp till en ännu högre nivå framöver.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra rätt ifrån mig från dag 1 genom att till en början läsa reglerna och haft rätt syfte med min rp och inte bara att sträva efter att vara den personen som har finast bil och mest pengar utan att istället lägga en större del på att utforska nya saker ingame och samt att utveckla min rp nivå under samma gång. jag har nu efter ett tag förstått alla mina misstag och börjat lägga mer och mer tid på utvecklandet av min rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att alltid läsa igenom regler det första jag gör och att inte spela rp för att sträva efter pengar och makt utan istället efter erfarenhet och välmående för folket runt omkring mig och jag har nu efter min ban (om ni väljer att unbanna mig) förändrats enormt på alla plan och spelar inte längre för pengar och makt samt att jag har läst igenom reglerna ett flertal gånger och ändrat på min olämpliga discord profilbild

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka