Accepterad bailybog | Ban överklagan [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bailybog

Medlem
Meddelanden
383
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130384051

Ditt Hex-ID: steam:110000145be96b3

Vad är din discord tagg? bailybog#3603

Vem var det som bannade dig? Crustlux

Hur lång tid var din ban? 2 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: .... Anledning: MildFearrp - Crustlux

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att crustlux valde att förlänga min ban som placerades av Ello (SV) pga just synvinkeln han fick att besluta sig efter och därav håller jag med om att det ser smått illa ut ifrån min sida.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kidnappade en ifrån 14th Street pga att de rånat methet flertal gånger under kvällen och därefter så ANTINGEN killen i min bil fearrpa och skicka gps trots att jag sa till honom att hela tiden hålla uppe händerna och om inte så dör han, detta gjorde så att hans grabbar var där på ca 15sek vilket sen får mig att hoppa in i bilen återigen och rikta på honom för att också hoppa in. När vi sedan åkt till ännu ett ställe så har jag kollat bakom så att ingen är efter samt att den kidnappade var extremt snabb ut vilket får mig att tro att han ej skickat gps utan att de istället metagameat just för att det inte tar mer än 10 sek innan 4 stycken fyllda bilar kommer och sedan pittar sönder min bil. Efter det så tvingar de mig att hoppa in i min bil för att tömma handsfacket och jag ser då chansen med fulltonade rutor, ser ingen som riktar (visade sig efter att en stod framför) och väljer då att hoppa över till förarsätet och lägga i full back och sticka därifrån. Efter det så placerade Ello Boi ut en svban på mig som crustlux därefter förlängde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. När jag ser klippet från deras perspektiv så tycker jag att jag gjorde rätt så fel ja, under pågående scenariot så var jag ej medveten om att en stod framför och riktade men inser det nu i efterhand.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lallbans som utspelade sig för längesen, har hittat en mer stabil och seriös rp nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut så hade jag kunnat göra det bästa utav sitsen trots min "irritation" över hur dessa ungar väljer att metagamea istället för att göra som jag gjorde och riskera en ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, gör det bästa utav den pågående sitsen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka