Inaktuell bailybog | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bailybog

Medlem
Meddelanden
383
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: bailybog#3603

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag är en väldigt driven samt mogen individ när det kommer till att utföra mitt arbete. Det jag vill bidra med denna gång är återigen snabb hjälp i help/reports då jag tycker att det existerat en stor brist i det på senaste tiden och att det snabbt behöver rättas till eftersom att scenarion som har så extremt hög potential för att bli bra ibland kan förstöras/ bli skeva just pga att de inte får den hjälp som behövs, jag har själv varit i den sitsen och jag vill inte se andra som också hamnar där. Jag skulle också denna gång vilja jobba som KriminellAnsvarig då jag ej fick chansen förra gången och det är området jag själv är mest bekväm i samt mest kunnig inom samt att jag vill vara med och förändra den pågående rpn kring gäng där krig spårar ur alldeles för snabbt. Jag är rakryggad när det kommer till mina beslut och jag har ej svårt för att stå fast vid de, men jag är inte heller emot att lyssna på motparten och därefter anpassa beslutet efter bådas uppfattning just pga att jag alltid trott på att ge folk en andra chans. En sak som jag alltid haft som intresse är nya och tuffare utmaningar för att testa mig själv och mina kunskaper till det maximala för att se vad jag faktiskt klarar av, och jag tror att det även kommer förekomma denna gången som staff (om jag blir intagen). Jag bemöter alltid folk med respekt oavsett mitt tycke för person till person vilket kan lyckas få mig omtyckt i grupper och förhoppningsvis i staffteamet också. Ännu en anledning till varför just jag ska bli intagen som staff är för att jag har bra erfarenheter inom rpn och att jag själv alltid strävar efter att en bra social rp ska vara grunden i vardera scenario. Jag har aldrig fått indragen krimroll eller medlemsroll och det enligt mig bevisar att jag har en bra uppfattning om hur rp ska se ut. Jag har sagt detta tidigare men jag säger det igen, jag känner att jag nu är redo för detta arbete.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara aktiv flertalet timmar varje dag, som många vet så är jag en utav de mer aktiva spelarna här på unive och det kommer också att kvarstå om jag blir staff. Vardagar ca 5-6h+ , helger 10-14h +- pauser såklart.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive till och från sedan våren 2021 men fattade tycket för rp under tidiga sommarn 2022 och därefter så har jag lagt hundratals och högst troligt tusentals timmar på unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff här på unive vid två tillfällen varav första tillfället satte grunden i en stor del av mina kunskaper och därefter så har de bara byggts på allt mer därefter. Under båda dessa tillfällen som staff har jag befunnit mig i stressiga perioder av mitt liv vilket snabbt lett till motivationen runnit ut och känner att jag nu vill bidra med mer än endast min rp. Kan också nämna en del utav de perms jag känner till : /kick (id) (tid) (anledning) Med hjälp utav detta command så kickar du en spelare.
/dv (radie, t.ex 10) du tar bort övergivna bilar som står och tar på serverns prestanda.
/svban (id) (tid) (anledning) detta gör du då en spelare begått ett mindre regelbrott såsom lall osv.
/ban (id) (tid) (anledning) du bannar en spelare en viss tid beroende på regelbrott.
/skin (id) du ger en spelare skin till att ändra t.ex ansiktsform.
/sv du skriver i servervaktschatt
/sc staffchatt
/freeze (id) du fryser en spelare så den inte kan röra på sig, t.ex för att fånga id
/toggleid , du sätter på så du ser alla spelares id runt omkring dig.
/togglename , du sätter på id samt steamnamn på spelare runt omkring dig.
/who (id) du ser en specifik spelares roller.
/noclip du går in i noclip vilket låter dig specca
/spec (id) du går in i spectatemode på en viss spelare.
/spec off du stänger av spec och återgår till samma ställe där du gick in i spec.
/announce du annonserar/uppdaterar om en pågående händelse eller en som snart träder i akt.
/bring (id) du tpar en spelare till dig själv, vid t.ex bugg osv.
/tpm du tpar till utsatt gps.
/ooc du skriver ut ett meddelande som hela servern ser.
/giveitem (id) (item) (antal) du ger en spelare t.ex ett vapen
/givemoney (id) (antal) du ger en spelare pengar.
/clearchatforall du rensar hela chatten vid t.ex spam osv.
/setjob (id) (jobbid, t,ex "taxi") (rang, 1,4 osv)
kan en bunt till men inget som jag känner är nödvändigt att skriva in.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Helst ej jobb då det ej är något jag i min egna rp lagt stort fokus på men det är ej helt uteslutet.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka