Inaktuell bailybog | Ansökan till Staff (Simmekung)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bailybog

Medlem
Meddelanden
383
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: bailybog#3603

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff och att jag väljer att redan samma kväll som jag blev MA nu väljer att ansöka till helper ligger främst i att jag känner att jag har mer kunskaper att visa än endast MA och vill kunna utföra allt mitt arbete fullt ut med så stor påverkan som helst för serverns eget bästa. Jag är en extremt driven och strukturerad individ när det kommer till mitt arbete som tar fullt ansvar för det jag gör. Jag är mogen för min ålder samt rakryggad när det kommer till mina beslut som ska tas omhand. En viktig egenskap som jag har är att jag oavsett vad bemöter folk med respekt oavsett mitt verkliga tycke för hen och jag tror att denna egenskap kan ta mig långt inom staffteamet. Jag är kunnig inom de flesta områden förutom jobb då jag aldrig riktigt själv rpat lagligt och därav inte har lika bra uppfattning som en del andra kanske har, vilket kan låta mig ta hand om flertal områden och utföra en stor mängd arbete. Jag har aldrig som tidigare staff agerat partiskt eller korrupt i något som helst ärende då jag själv är emot det och detta kommer ej ändras på den här gången heller. När det kommer till min syn på rp så har den bara bättrats och bättrats på senare tid och anser att jag själv har en väldigt bra rp nivå samt syn på det hela vilket får mig att kunna ta mer rättvisa och korrekta åtgärder beroende på regelbrott. Slutligen så har jag aldrig fått mina roller indragna i varken krimdcn eller vanliga dcn under min tid sen i somras och jag tycker själv att det är ett tecken på att jag vet/kan följa krimreglerna men också de generella reglerna på ett bra vis.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer att vara aktiv minst 5h+ på vardagar då jag spenderar den större delen av min fritid framför skärmen. På helger så är antalet timmar garanterat högre, alltid över 10h.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan våren 2021 men fastnade för rpn i maj/juni 2022 och därefter så har jag spenderat tusentals timmar inne på unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har en stor del erfarenheter som staff då jag vart det 2ggr tidigare där första tillfället satte grunden och andra tillfället så expanderade kunskaperna ännu mer vilket får mig att nu känna mig bekväm som staff utan en massa onödig press/stress över hur bra jag gör ifrån mig då jag nu är medveten om vad jag kan och inte kan. Här har ni lite av de perms som jag kan ig: /kick (id) (tid) (anledning) Med hjälp utav detta command så kickar du en spelare.
/dv (radie, t.ex 10) du tar bort övergivna bilar som står och tar på serverns prestanda.
/svban (id) (tid) (anledning) detta gör du då en spelare begått ett mindre regelbrott såsom lall osv.
/ban (id) (tid) (anledning) du bannar en spelare en viss tid beroende på regelbrott.
/skin (id) du ger en spelare skin till att ändra t.ex ansiktsform.
/sv du skriver i servervaktschatt
/sc staffchatt
/freeze (id) du fryser en spelare så den inte kan röra på sig, t.ex för att fånga id
/toggleid , du sätter på så du ser alla spelares id runt omkring dig.
/togglename , du sätter på id samt steamnamn på spelare runt omkring dig.
/who (id) du ser en specifik spelares roller.
/noclip du går in i noclip vilket låter dig specca
/spec (id) du går in i spectatemode på en viss spelare.
/spec off du stänger av spec och återgår till samma ställe där du gick in i spec.
/announce du annonserar/uppdaterar om en pågående händelse eller en som snart träder i akt.
/bring (id) du tpar en spelare till dig själv, vid t.ex bugg osv.
/tpm du tpar till utsatt gps.
/ooc du skriver ut ett meddelande som hela servern ser.
/giveitem (id) (item) (antal) du ger en spelare t.ex ett vapen
/givemoney (id) (antal) du ger en spelare pengar.
/clearchatforall du rensar hela chatten vid t.ex spam osv.
/setjob (id) (jobbid, t,ex "taxi") (rang, 1,4 osv)
kan en bunt till men inget som jag känner är nödvändigt att skriva in. Vill också tillägga att jag har bra kunskaper inom alla tre platformer vi använder oss utav, forumet, dc och slutligen ig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, endast de jag kryssat i som jag föredrar men funkar som jobb också!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka