Inaktuell bailybog | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bailybog

Medlem
Meddelanden
383
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: bailybog#3603

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? För att jag vågar att ta åtgärder på folk som jag själv står upp för utan att vika mig. Staffteamet just nu är inte hållbart och behöver fler kunniga staffs som kan korta ner väntetider för spelare samt styra upp rp nivån inom främst krim som på senaste varit pinsam, lägsta punkten av krimrp skulle jag säga är i nuläget där inget tecken på t.ex fearrp finns som egentligen sätter grunden i hela krimrpn för att kunna göra roliga och välutvecklade scenarion istället för en massa onödigt skottande. Jag har lyckats styra upp rpn innan med hjälp av andra staffs och tror att jag även kan lyckas denna gången med tanke på hur jag är kapabel till många olika delar inom staffteamet genom att vara snabb i pm, vågar ta hårda åtgärder, utveckla andra staffs i teamet som har mindre kunskaper och helt enkelt behöver en hjälpande hand.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? kommer att försöka va inne några timmar varje dag som jag lägger all min tid på arbete och därefter löser jag saker i dc hela tiden

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan slutet av våren

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Och med tanke på hur snabbt jag fick promote sist så är jag också medveten om hur stor nytta jag kan vara inom det kriminellansvariga teamet men också mycket annat. Gjorde ett dumt beslut i att starta upp eget gäng vilket jag också fick sota för i efterhand.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Krim är det som jag gör mest nytta inom.

Senast ändrad:
++rep han var en väldigt bra staff förut och tycker att han ska få en till chans!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka