- Meddelanden
- 383
- Reaction score
- 22
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad heter du på discord? bailybog#3603
Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne flera timmar varje dag och spenderar dessa fullt på rp.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan slutet av våren och lämnade servern efter sommarn och kom därefter tillbaka den 4 november och har hållt i sen dess.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit bannad 6 gånger tror jag, i mina banlogs så kommer ni dock se över 25st då philip testade ett bansystem på mig under min tid som staff.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en städare på servern som släpper tyngden från övre staffs axlar genom att t.ex dva bilar, kicka/banna lallare samt spelare som begår regelbrott då staffs inte kan hålla koll överallt på servern konstant. En servervakt ska framgå som ett gott exempel på förebild för andra spelare genom att fullt ut kunna hålla sig efter både reglerna samt en hållbar rp.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag är trött på skit som händer i min omgivning utan att kunna göra något åt saken, jag är väl medveten om hur man behärskar perms utan att abusea de då jag själv varit staff utan att ha begått någon som helst "korruption" kring mina perms och detsamma kommer gälla mina sv perms. Att folk kommer och vdmar och annan skit som i mitt fall på min boss streams (lexty) och jag står där utan att få iväg de snabbt som fan känns inte rätt då jag själv vet att jag har kompetensen för att vara servervakt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ifall jag t.ex bryter emot reglerna som servervakt och endast använder rollen för min egen vinning, t.ex att du revvar dig själv och din vän under en skottlossning eller använder dig utav toggleid i form av ”wallhack”. Abuse är på olika sätt att missbruka sin makt och även där för att jag själv ska vinna eller för att slippa undan från olika jobbiga sitser, t.ex genom kick-kommandot. Jag är väl medveten om att ifall jag missbrukar dessa perms så kommer det att leda till redlist från sv.
Vad heter du på discord? bailybog#3603
Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne flera timmar varje dag och spenderar dessa fullt på rp.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan slutet av våren och lämnade servern efter sommarn och kom därefter tillbaka den 4 november och har hållt i sen dess.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit bannad 6 gånger tror jag, i mina banlogs så kommer ni dock se över 25st då philip testade ett bansystem på mig under min tid som staff.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en städare på servern som släpper tyngden från övre staffs axlar genom att t.ex dva bilar, kicka/banna lallare samt spelare som begår regelbrott då staffs inte kan hålla koll överallt på servern konstant. En servervakt ska framgå som ett gott exempel på förebild för andra spelare genom att fullt ut kunna hålla sig efter både reglerna samt en hållbar rp.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag är trött på skit som händer i min omgivning utan att kunna göra något åt saken, jag är väl medveten om hur man behärskar perms utan att abusea de då jag själv varit staff utan att ha begått någon som helst "korruption" kring mina perms och detsamma kommer gälla mina sv perms. Att folk kommer och vdmar och annan skit som i mitt fall på min boss streams (lexty) och jag står där utan att få iväg de snabbt som fan känns inte rätt då jag själv vet att jag har kompetensen för att vara servervakt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ifall jag t.ex bryter emot reglerna som servervakt och endast använder rollen för min egen vinning, t.ex att du revvar dig själv och din vän under en skottlossning eller använder dig utav toggleid i form av ”wallhack”. Abuse är på olika sätt att missbruka sin makt och även där för att jag själv ska vinna eller för att slippa undan från olika jobbiga sitser, t.ex genom kick-kommandot. Jag är väl medveten om att ifall jag missbrukar dessa perms så kommer det att leda till redlist från sv.