Accepterad bailybog | Ansökan till Servervakt [1sharkk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bailybog

Medlem
Meddelanden
383
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? bailybog#3603

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. flertal timmar varje dag. ofta från ca 16-21/22 på vardagar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? började rpa våren 2022 och har lämnat servern två gånger därefter.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) runt 30-35 varav 25 är testbans av philip när jag var staff.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att "städa" på servern genom att t.ex dva övergivna bilar som står och tar onödig prestanda på servern. Man ska inte heller leta efter bans utan man tar hand om det som sker runt om ens egen rp.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att kunna svbanna/kicka folk som kommer in på servern enbart i syfte av att förstöra för andra och slippa stå där och vänta på staffs i flertals minuter.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ifall jag t.ex bryter emot reglerna som servervakt och endast använder rollen för min egen vinning, t.ex att du revvar dig själv och din vän under en skottlossning eller använder dig utav toggleid i form av ”wallhack”. Abuse är på olika sätt att missbruka sin makt och även där för att jag själv ska vinna eller för att slippa undan från olika jobbiga sitser, t.ex genom kick-kommandot.

Godkänd efter muntlig intervju. bra och utvecklade svar i intervjuven, Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka