Nekad Baiernixx | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baiernixx

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198876494165

Ditt Hex-ID: 1100001369c8955

Vad är din discord tagg? Baiernixx#2057

Vem var det som bannade dig? -Foxiz

Hur lång tid var din ban? 6 dagar 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Felaktig ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med min kompis upp till IKEA för att köpa möbler. Påvägen dit så skulle jag gå in i invetoryt för att äta något men fick inte upp f2 menyn. Så jag testa alla menyer och kom inte in på någon meny alls. Jag skulle starta om spelet och när jag skulle ansluta så stod det att jag var banand för combatlogg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att jag inte vet vad jag gjorde för fel och jag gjorde inget fel heller vad jag vet. Jag sa åt min kompis att jag skulle starta om spelet i discord. Vi var helt själva på motorvägen också.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att jag snodde ett tjänstefordon (taxi) och blev jagad av snuten och vägrade stanna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka