Accepterad Bahram | Ban överklagan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C-L

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199083430091/

Ditt Hex-ID: 110000142f220cb

Vad är din discord tagg? Shapys#0938

Vem var det som bannade dig? Dexter

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatloggar för att lämna bort vapen och återgår sedan till scenario

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag cloggar mitt när en person väljer att döda mig utan anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, jag är på LSA:t och ska producera. Jag tabbar ur spelet för att kolla discord lite grann och när jag väl tabbar in i spelet igen så ser jag att det är en person som försöker knivhugga mig för ingen jävla anledning. Han får död på mig och jag väljer att c-logga för någon dum anledning. Vi tar det sedan i support och han som dödade mig berättar att jag var med i ballas och det var anledningen till varför han dödade mig. Det låter ändå helt trögt att man bara går fram och dödar någon utan att ialf snacka? Liksom försök kidnappa mig istället. I alla fall staffs ber mig att gå ingame och fortsätta senariot. När personen som dödade mig söker igenom mig så anklagar han mig för att jag har gått och lämnat tillbaka min glock, mne jag hade ingen fucking glock på mig från första början.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban överhuvud taget. Det var hundra procent jag som gjorde fel och jag kan säga av mig en anledning till varför jag gjorde det. Jag var med i ballas ett bra tag och vi hade en massa krig eftersom vi hade gått emot pakten. Under kriget hade jag upplevt en massa c-logg, varje person jag dödade c-loggade och de fick inga jävla konsekvenser. Därmed trodde jag att jag skulle komma undan ifall jag gjorde det, men så var det inte för mig. Jag gjorde till 100 procent fel, och det här med att jag inte lämnade av mig glocken. Jag hade aldrig på mig en glock. Har inte vapen på drogställen eftersom att jag visste att jag skulle bli rånad. Men c-logget var jävligt onödigt på min sida. Liksom man c-loggar för lite LSA man hade på sig och som krim ska jag definitivt veta bättre.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft en del avstängningar på den här servern och det är för att jag har sedans 2020 spelat på denna servern. Jag va ganska lallig förut och helt enkelt spelade för att verkligen ha det roligt och skita i allt. Det var allt från rdm, suntförnuft, metagaming, powergaming osv... men en grej vill jag nämna och det är att jag faktiskt har lärt mig fett jävla mycket om rp. Jag började kolla väldigt mycket på streamers och massa annat skit som bara lärde mig mer och mer om hur rp nivån ska vara på unive (speciellt inom krim). Så nu har jag faktiskt under ganska lång tid hållit mig till en bra rp nivå i många olika sinarion, och visst man har gjort sina fel men lär mig bara mer o mer hela tiden! Speciellt nu när jag blev av med alla mina roller och vill iallafall komma tillbaka och rpa som en kriminell igen. Man lär sig av sina misstag och denna gången gjorde jag det väldigt nogrant!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? En ganska enkel fråga och det är helt enkelt att inte c-logga och bara fortsätta scenariot. Sen när scenariot är väl klart så kunde jag klippa allt ihop och göra en anmällan på personen som knivhugg mig. Eftersom att det var ganska fel på hans sida att komma fram rakt av från ingenstans och döda mig för en fett dum anledning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Detta med c-logg bör aldrig hända igen och det är inte hela världen att förlora lite grejer man har på sig, liksom det är rp... man bör inte gråta som en 16 åring för att man förlorade lite grejer man hade på sig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Fel discord tag, det är egentligen: Andrei L#0983

Du kommer få en ny chans då det inte finns något bevis på din avstängning men det betyder inte att du kan göra samma sak igen, sker något liknande igen kommer du få betydligt hårdare åtgärder emot dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka