Accepterad Bahram | Ban överklagan [linuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C-L

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199083430091/

Ditt Hex-ID: 110000142f220cb

Vad är din discord tagg? Shapys#0938

Vem var det som bannade dig? Linus

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallar slåss tänk på att du är utanför ett sjukhus

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? genom att jag slåss med en person utanför sjukhus som är en typ av "greenzone" så tänker staff att det är självklart att de ska banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt börjar med att jag går ut från sjukhuset och väljer att gå och göra en arbetsansökan i arbetsförmedlingen. Påvägen dit träffar jag på en medlem som från absolut ingenstans säger "ska vi slåss", då svarar jag "vem fan e du att säga sånt". Vd tror du händer sen? han slår slag mot mig och matar på med slag. Kom ihåg att jag har absolut inte gjort någonting. Ju med att han sitter o slår ihjäl mig och jag håller på att nästan dö så måste jag i alla fall försvara mig och slå tillbaka. Jag får han att falla ner på marken och springer iväg innan något värre sker.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tykcer det självklart var en felaktig ban. Ju med att han dära mannen som bara dyker upp från ingenstans och börjar sloss mot mig och det är just jag som blir bannad så hör man att det är jävligt dumt. Men självklart så var det också lite fel av mig att slåss vid ett sjukhus, men annars gjorde jag absolut inget fel med att reagera mot en person som slår ihjäl mig utan anledning.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dessa bans har varit för något års sedan eftersom att jag har inte spelet på den här servern på ett bra tag, men de tidigare avstängningarna har handlat om fail rp och massor med lalleri. Jag har verkligen lärt mig av mina bans, jag kan till och med bidra till en jävligt hög rp nivå eftersom jag har kollat på många streamers inom rp världen och har lärt mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja självklart. Det var såklart fel av mig att jag reagerar på det sättet i greenzone och det borde jag nog tänka på. Visst han slår mig men behöve rba säga till honom att sluta och sedan gå därifrån och göra mitt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Extremt mycket. Ju med att jag brukade förut bli bannad av en massa olika anledning så har jag försökt att tänka tillbaka i senariot om vad jag kunde göra bättre. Det förbättrar min rp nivå och det gör bara så att jag blir bara bättre och bättre för varje gång. Jag kommer skärpa mig mer och ta saker och ting mer seriöst och gör saker och ting ordentligt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka