Nekad Bahram | Ban överklagan [Eddiebo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C-L

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199083430091/

Ditt Hex-ID: 110000142f220cb

Vad är din discord tagg? Shapys#0938

Vem var det som bannade dig? drwira

Hur lång tid var din ban? 1 timme

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Just för att jag sa tydligt att "ej grabbar mitt game crasha"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på en fest och det var en massa folk där. Det blir så ibland att mitt game crashar och det var exakt det som hände när jag skulle prata med en dj. Ju med att jag pratade vc medans mitt game crasha så var jag inte medveten att min mic fortfarande på. Jag sa till grabbarna att gamet crasha som de vet vad som har hänt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det var felaktigt eftersom att det buggades med att vc var fortfarande öppen när gamet hade crashat och tycker fullständigt att jag inte gjorde något fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ju med att jag har spelat på servern sedans 2020 så har det varit ganska många avstängningar och det har handlat mycket allt från lall till rdm, metagaming osv... Men jag har lärt mig sjukt mycket och har bara fått en större bild på rp nivån

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Liksom jag var ju inte medveten att vc var fortfarande öppen ju med att mitt game hade crashat så vet faktiskt inte vad jag skulle ha gjort för annorlunda grej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså inte mycket alls men de kanske nog att ba hålla din mun stängd ifall gamet crashar igen..

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Tycker inte det är nödvändigt att göra en ban överklagan gällande en svban

nekad, detta är en svban vilket bara ligger på en timme. och d uhar även brutit mot en regel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka