Nekad bahad | Ban överklagan [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bahad

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Användarnamn: bahad

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198382912841/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: igår

Vad är din discord tagg? fade#4783

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? avstängd fail rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dom trodde jag fail rpa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade på högsta musiken och snacka med vänner i en grupp på snap o jag stanna vid en kille o kolla hur det gick med han sedan höll han en kniv mot mig och jag trodde han sa stich härifrån men han sa upp med händerna sa wille 320

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är felaktig om jag inte hör vad killen säger vafuck ska jag göra då. ich sen i värkligheten hade jag aldrig tagit upp mina händer jag hade tatt bilen och åkt därifrån. ni är så riktigt mkt för fear rp mannen jag skulle aldrig stått sådära.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har nt lärt mig ngt för den förra bannen blev fel och fick unbann dirrekt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jah 100%

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka