Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199168486789/
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? Bagge#2709
Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Patrik Sjölander, han är 34 år och är snäll och kreativ. Patrik hade det väldigt tufft när han var liten då bland annat att hans föräldrar bråkade som påverkade då skolan. Redan i mellanstadiet så var Patrik väldigt Aggressive. Tiden gick och Patrik gick i gymnasiet och var 17 år, hans föräldrar bråkade fortfarande och detta gjorde så att Patrik tappade livslusten. Men Patrik ville fortfarande leva eftersom han tänkte på vilka konsekvenser det skulle bli. Patrik hängde med äldre och då skedde det mycket grupptryck som påverkade Patrik negativt. Det kunde bland annat vara droger eller cigaretter han testade. Men efter en lång tid åkte Patrik in i fängelse för att ha rånat en smycke butik och skulle vara i fängelse i 15 år. Patrik ångrade vad han gjorde och bestämde sig för att aldrig göra det igen. Den dagen då han var fri sprang han ut av glädje och ringde sina föräldrar som han hade saknat. Men plötsligt var det inte hans mamma Malin som svara utan det var hennes syster. Det visade sig att Malin hade tagit självmord eftersom hans pappa Anders gjorde det. Patrik blev förkrossad men bestämde sig för att följa mina drömmar och göra som han tycker är kul för att göra hans föräldrar stolta uppe i himlen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem på Unive är att jag är väldigt snäll och kreativ, och jag vet att jag kan göra bra scenarion. Jag tänker inte mycket på pengar eller om jag förlorar ett scenario utan allt är roligt för mig. Jag gillar också att delta och göra så att servern växter vilket leder till att fler får höra om den så att comunityt blir större.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag hör väldigt mycket av denna server som väldigt många spelar på och jag vill bli en del utav den eftersom att den är populär och aktiv.
Hur hittade du Unive? Jag har fått höra av flertal kompisar att detta är den bästa och aktiva servern man kan vara på. Jag har hört detta när jag har varit med dem på till exempel på fritiden och i skolan. Jag helt plötsligt verkade bli mycket intresserad och spela på just denna server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rollspel är att utveckla mitt rp så att det blir bra som möjligt och umgås med folk IG och vara allmänt social.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att få ett jobb som jag verkligen tycker och äga en fet snygg bil, för att få den bilen behöver man rpa bra, följa alla regler och utveckla hur jag pratar.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej eftersom nu för tillfället tycker jag att denna servern är bäst.
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? Bagge#2709
Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Patrik Sjölander, han är 34 år och är snäll och kreativ. Patrik hade det väldigt tufft när han var liten då bland annat att hans föräldrar bråkade som påverkade då skolan. Redan i mellanstadiet så var Patrik väldigt Aggressive. Tiden gick och Patrik gick i gymnasiet och var 17 år, hans föräldrar bråkade fortfarande och detta gjorde så att Patrik tappade livslusten. Men Patrik ville fortfarande leva eftersom han tänkte på vilka konsekvenser det skulle bli. Patrik hängde med äldre och då skedde det mycket grupptryck som påverkade Patrik negativt. Det kunde bland annat vara droger eller cigaretter han testade. Men efter en lång tid åkte Patrik in i fängelse för att ha rånat en smycke butik och skulle vara i fängelse i 15 år. Patrik ångrade vad han gjorde och bestämde sig för att aldrig göra det igen. Den dagen då han var fri sprang han ut av glädje och ringde sina föräldrar som han hade saknat. Men plötsligt var det inte hans mamma Malin som svara utan det var hennes syster. Det visade sig att Malin hade tagit självmord eftersom hans pappa Anders gjorde det. Patrik blev förkrossad men bestämde sig för att följa mina drömmar och göra som han tycker är kul för att göra hans föräldrar stolta uppe i himlen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem på Unive är att jag är väldigt snäll och kreativ, och jag vet att jag kan göra bra scenarion. Jag tänker inte mycket på pengar eller om jag förlorar ett scenario utan allt är roligt för mig. Jag gillar också att delta och göra så att servern växter vilket leder till att fler får höra om den så att comunityt blir större.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag hör väldigt mycket av denna server som väldigt många spelar på och jag vill bli en del utav den eftersom att den är populär och aktiv.
Hur hittade du Unive? Jag har fått höra av flertal kompisar att detta är den bästa och aktiva servern man kan vara på. Jag har hört detta när jag har varit med dem på till exempel på fritiden och i skolan. Jag helt plötsligt verkade bli mycket intresserad och spela på just denna server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rollspel är att utveckla mitt rp så att det blir bra som möjligt och umgås med folk IG och vara allmänt social.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att få ett jobb som jag verkligen tycker och äga en fet snygg bil, för att få den bilen behöver man rpa bra, följa alla regler och utveckla hur jag pratar.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej eftersom nu för tillfället tycker jag att denna servern är bäst.