Baggee | Medlem ansökning [reapt_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baggee

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199168486789/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Bagge#2709

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Patrik Sjölander, han är 34 år, När Patrik var liten så hängde han med fel umgänge. Allt började med att Patriks föräldrar bråkade väldigt mycket. Patrik blev väldigt ledsen och deprimerande som påverkade hans beteende i skolan. Det började redan på Mellanstadiet då han var väldigt aggressive mot hans klasskamrater. Tiden gick och hans föräldrar hade inte gjort något åt saken. De började dricka alkohol och ta droger som Patrik såg. På högstadiet när Patrik var 17 år så hängde Patrik med äldre som var väldigt negativ. Det skedde mycket grupptryck då bland annat Patrik fick testa mycket olagliga grejer så som cigaretter och droger. En kväll kom en grabb på en sjuk ide som skulle förändra Patriks liv. De snackade om att de skulle råna en smycke butik. Alla gick med på det och Patrik hade inget annat val en att gå med på det. Detta planerade de i en hel vecka. Tiden gick snabbt och det var den dagen de skulle göra det. Alla vart beväpnade och hade alla material de behövde. Alla var beredda och så rusade de, slog sönder glas dörren med hjälp av en kofot. Samtidigt så slog larmet igång och de började slå i sönder alla glas med en hammare. Efter det så tog de varenda litet smycke och la det i två stora plastpåsar. När de var klara så rusade de ut medan de hörde polissirenerna. Sen hände det något som det nästan var omöjligt, Patrik snubblade på en sten och blev medvetslös. Han vaknade upp av han satt i en fängelse cell helt förvirrad. Det gick en vakt förbi han och frågade vad som hade hänt med honom. Han svarade med att han har blivit dömd för 15 år i fängelse för flertal olika brott. Patrik föll ihop och var beredd på att va med i det tråkigaste han varit med om. Tiden gick inte snabbt men tillslut så sa vakten att han skulle bli släppt imorgon. Han reste sig och sprang runt hela cellen av glädje. Han frågade vakten ifall han kunde ringa sina föräldrar eftersom de var det enda han älskade. Såklart fick han det och sprang till telefonerna där man kunde ringa. Men när han ringde sin mamma så var det inte hennes röst utan det visade sig att det var hans mamma Malins syster som svarade. Patrik var väldigt förvirrad och så fick han höra det ingen vill höra. Det visade sig att båda hans föräldrar hade tagit självmord. Patrik skrek varför medan det rann tårar ifrån hans ögon. Hon svarade med att Hans pappa Bert hade tagit självmord på grund av droger och att han var allmänt deprimerad. Detta påverkade Malin eftersom hon hade inget annat än sin man. Patrik gick tillbaka till sin säng helt förstörd. Han gick och la sig direkt och kunde somna efter 15 sekunder. Nästa dag blev han släppt och nu har han bestämt sig för att ta tag i sitt liv och följa sina drömmar för att göra hans föräldrar stolta där uppe i himlen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem på unive är för att jag är väldigt snäll och kreativ som jag vet hjälper mig att utveckla mitt rp. Jag vet att jag kan göra bra scenarion och hjälpa andra till att bli bättre på att rpa. Jag bryr mig varken om jag förlorar ett scenario eller om pengar. Det viktigaste är att ha kul och umgås med folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag hör väldigt mycket av denna server som väldigt många spelar på och jag vill bli en del utav den eftersom att den är populär och aktiv.

Hur hittade du Unive? Jag har fått höra av flertal kompisar att detta är den bästa och aktiva servern man kan vara på. Jag har hört detta när jag har varit med dem på till exempel på fritiden och i skolan. Jag helt plötsligt verkade bli mycket intresserad och spela på just denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rollspel är att utveckla mitt rp så att det blir så bra som möjligt, med det menar jag att följa alla grundregler och vara med i alla scenarion jag är inblandad i allstå underhållning och skratt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål i Unive är att äga mitt egna företag inom bilfirman som till exempel Saras. Jag vill också delta och bidra att utveckla servern så att den växer mer. Jag vill också allmänt umgås med folk och vara så social som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej eftersom nu för tillfället tycker jag att denna servern är bäst.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top