Nekad Baggee | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baggee

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199168486789/

Ditt Hex-ID: 11000014803fd85

Vad är din discord tagg? Bagge#2709

Vem var det som bannade dig? Akam-p

Hur lång tid var din ban? 11 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare ~Akam-p

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att banna mig eftersom jag slog min kompis men det var inte meningen eftersom jag missclicka, alltså jag råkade trycka på vänster klick.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar stod utanför vianor och råkade jag misscklicka och slog min kompis i magen och sedan märkte jag att jag hade blivit bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte det var en felaktig ban eftersom man borde skylla sig själv ifall man slår någon medvetet eller inte. Men i detta fall var det en missclick vilket staffen inte vet men därför gör jag en ban överklagan så dem vet och hoppas nu på att bli unbannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förra bannen var jag förtjänad eftersom jag pratade ooc ingame. Det var rätt att banna mig där, till mitt försvar hade jag bara spelat på servern i 2 dagar men det spelar ingen roll. Då jag råkade säga inventory in game till 2 andra spelar som trakasserade, slog mig och stal min mobil ifrån mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I detta fallet nej eftersom det var en misscklick.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid vara försiktig vart man än går aldrig ta risker. Alltid vara snäll och aldrig bråka med andra så händer inte detta. Alltid följa alla regler och verkligen försöker när jag rpar. Jag har även läst igenom och tränat på reglerna flertal gånger för att vara dem bästa person jag kan vara.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top