Accepterad Bagdonas | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bagdonas

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199076713367/

Ditt Hex-ID: 1100001428ba397

Vad är din discord tagg? Bagdonas#0001

Vem var det som bannade dig? anticheat

Hur lång tid var din ban? perma tror jag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: (BAN ID: 84430087) This player tried spawn vehicle on not allowed resource. ** Resource Name ** :

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet it de va anticheat so kan ej besvara

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spawna in på senaste position och såg en helikopter som jag skulle ta för jag aldrig kört en jag hoppa in i den och 1 sek efter vart jag kickad sen bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja då jag inte vet vad jag gjort fel jag skulle ta helikopter och då vart jag bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig varit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet it vad jag gjort fel men skulle gärna ändra om de så fallet

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte hoppa in i helikoptrar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Varför bytte du och zMilano samma bil om och om igen drygt 5-6 gånger igår natt vid 02 tiden?

Misstänker att detta har koppling till din ban, så därför vill jag ha svar på detta.

Varför bytte du och zMilano samma bil om och om igen drygt 5-6 gånger igår natt vid 02 tiden?

Misstänker att detta har koppling till din ban, så därför vill jag ha svar på detta.
var så att jag är ny till servern och jag och zmilano skulle göra fake scenarios till hur man byter bilar med varandra då jag är ny till detta

Så ni bytte samma bil om och om igen och gjorde upp ett fake scenario ingame. Alltså en sorts meta gaming då man irl inte hade ”fakeat ett scenario” för att lära sig RP, eftersom när du är inne på Unive på din karaktär så kan man inte ”träna upp sin RP med flit” utan du får träna på det på andra sätt. Som t.ex kan vara att du går på RP frågestunderna som brukar hållas för alla medlemmar på servern. Man frågar staffs om hjälp eller tar hjälp av dem youtube videorna som finns uppladdade på Unives egna youtube kanal.

Vad hände när du blev bannad? Hur gick det liksom till så jag kan förstå problemet enklare.
Jag spawnade senaste postion på torget. Sedan såg jag en helikopter och förskte sno den. Har aldrig sätt en helikopter på unive förut så var lite sugen på att testa. Men direkt jag hoppade in så blev jag bannad. Misstänker att det var ett sånt moddat fordon

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka