Accepterad Bagarn1213 | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bagarn1213

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? bagarn#5727

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Mohammad och han e från Ryssland. Hans uppväxt var väldigt svår de va mycket bråk i Familjen. När Ahmed var bara 6 år så fick han fly hemifrån för att hans pappa slog han, Hans mamma gick bort när han var 4 av Cancer. Han hitta ett litet hus där han stannade ett tag. Vid 10 års åldern så kunde han inte bo där längre för att då kom en familj och sa att de va ett sommarstuga och han fick dra, Han gick till tågstationen för att åka mot Sverige. Han hade ju inga pengar så han fick hoppa på och gå in på toan och sitta där tills han va framme. Han kom till Sverige och hoppa på en lastbil. Efter 4 år så börja han med dåliga grejer, De va vapen droger och gäng kriminalitet. Vid bara 16 års åldern var han i gäng (Bandidos) Han älskade att köra motorcykel och göra dumma grejer så han gick med. Han hamnade på ungdomshem efter dom tog han göra ett rån. Han har suttit där i 2 år nu och nu är han 19 år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att göra så bra och social rp som möjligt, Jag har spelat fiwem väldigt länge nu och tycker att min rp är tillräckligt bra för att vara på unive. Kommer göra en rolig rp och roliga scenarion, Och göra så att de blir rolig rp och alla ska tycka de.!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna i ett scenario man spelar för de är kul inte för att vinna!

Hur hittade du Unive? Genom några kompisar!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Godkänd efter muntlig, Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka