Accepterad Bagarn111 | Medlem ansökning [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bagarn111

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig Berg

Vad är ditt discord namn? baagaarn#4203

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Han heter gunnar persson och är 23 år gammal. Han växte upp i spanien då hans pappa bodde där, Gunnar hade det väldigt svårt hemma hans föräldrar bråka väldigt mycket det var väldigt mycket tjafs helt enkelt gunnar mådde jätte dåligt så han flytta hemifrån vid 14 års åldern det är okej när man bor i spanien. När han kom till sin lägenhet hade han inte så mycket pengar för han köpte lägenheten för alla sina pengar så han bodde inte i den så länge då han blev vräkt av sin försäljare och fick bo på gatorna. Han saknade sin familj så mycket men han visste att han kunde gå tillbaka till dom... En dag på gunnars 15 årsdag så bestämmde han sig för att gå tillbaka till hans föräldrars hus och när han kommer dit så öppnar inte nån så han går in i källaren då han hade en nyckel som han alltid har på sig när han kommer in ser han sin mamma och pappa ligger döda på marken och Gunnar blir väldigt ledsen och ångrar sig att han lämnade dom. Han fick bo på ett barnhem tills en Familj ville ha han, Det tog inte jätte långt tid innan han fick en Familj familjen Andersson. Gunnar tyckte dom var väldigt trevliga och väldigt snälla mot han så han följde med hem och bodde där och han kände sig som hemma. Sen flytta han hemifrån vid 19 års åldern och hade fortfarande sina foster föräldrar kvar som alltid var där för han men han flyttade till en lägenhet och mådde väldigt han började plugga till polis och gick på polis hög skolan och han tyckte det var väldigt kul han fick väldigt mycket stöd av sin familj och sedan kom han hem till dom med polis uniform, Dom var så lyckliga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med är att hjälpa communityt och bidra till servrarna. För att jag ska kunna göra det måste jag lägga ner hårt arbete för att leverera det bästa. Mitt rollspel kommer troligtvis vara polis för att jag gillar att jobba med jag kan också bidra genom att spela valdigt seröst, inte lalla , och skapar bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? "Att spela för motpartens vinst" innebär att man som rollspelare är beredd att acceptera att man kan förlora ett scenario eller event, och att man är beredd att agera på ett sätt som hjälper motparten att vinna.

Hur hittade du Unive? jag har spelat på den massa gånger innan och jag hittade den först på youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka