Nekad Bagarn111 | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bagarn111

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199041756725/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig Berg

Vad är ditt discord namn? baagaarn#4203

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Den första januari 2000 så föddes en väldigt snäll pojke vid namn Ludwig berg. ludwig och hans familj har flyttat runt vädligt mycket för hans pappa jobbar som en chef på ett olja företag. Hans företag satte Ludwigs pappa på väldigt långa uppdrag som gjorde att pappan ville ta med sig sin familj dit han skulle jobba. Detta ledde till att Ludwig flyttade mycket från skola till skola, så Ludwig har fått lära känna väldigt många nya människor. Detta hjälpte Ludwig med att vara så social som han är. Ludwig är vädligt social och har aldrig haft svårt att skaffa vänner. Ludwig har alltid älskat närvaron av vänner, Han känner att kan vara sig själv när han är med sina vänner. Hela livet har hans föräldrar målat upp livet som att de bara handlat om materiella ting och dyra saker, men Ludwig har lärt sig under livets gång att allt inte handlar om bara materiella saker. Det ända Ludwigs föräldrar har pratat om är att det är viktigt och ha ett bra betalande jobb. Så Ludwigs pappa har tjatat om att han ska jobba på hans företag, men Ludwig älskar bilar och vill bli bilmekaniker. Ludwig föräldrar blev sura på Ludwig när han inte ville jobba på hans pappas företag så dom sparkade ut Ludwig ur huset och sa att det var dags att han ska stå på egna ben. Ludwig sover på gatan tills han kan få tag i ett jobb och börja jobba sig upp i näringskedjan. Livet i fattigdom är svårt för Ludwig men han är fast besluten att ändra på det!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem är för att jag tidigare har varit medlem och jag har samt en väldigt bra rp och kommer bidra med en bra stämning till servern. jag är väldigt bra på att ta hand om olika situationer och jag kommer fortsätta med att hålla igång min Rp och utveckla den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? et jag kan bidra med är att hjälpa communityt och bidra till servrarna. För att jag ska kunna göra det måste jag lägga ner hårt arbete för att leverera det bästa. Mitt rollspel kommer troligtvis vara polis för att jag gillar att jobba med jag kan också bidra genom att spela valdigt seröst, inte lalla , och skapar bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man ska stå för sina egna hanlingar och man ska ej ge upp bara för man ej pallar (detta är en fråga jag ej har varit med om innan så kan ej direkta svaret på den)

Hur hittade du Unive? en kompis visade mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka