Accepterad badmondy | Medlem ansökning [2xyr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

badmondy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Badmondy/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Badmondy | Mondy Silversson#1488

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 1992

Berätta om din karaktär. Uppväxt i de södra delarna av Los Santos. Pappan såg han gå ut genom dörren vid 3 års ålder. Han gillar inte att prata om hans uppväxt.

Han har lotsat sig fram i livet med hjälp av "slit & släng" jobb, där hans längsta tjänst var på en bensinmack i utkanten av Los Santos.
Han fick sparken på grund av hotfullt beteende.
Terapin gjorde inte mycket till men med åren har han blivit allt lugnare och ödmjuk.
Han terapeut ansåg att hans egenheter och tänk skulle passa sig bra på lagens sida istället för på motsatt. Dock innerst inne kliar det i fingrarna såfort det blir tal om stora summor.
Mondy är tillmötesgående, ärlig samt handlingskraftig i sitt sätt. Han bemöter människor med respekt, dock har han ej långt ifrån att skydda utifall situationen som uppstår kräver det.

Ogillar folk som ej visar respekt samt en standup kille som hjälper folk i nöd. Dock hamnar man på fel fot med Mondy kan det ta lång tid innan man får hans tillit igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Är seriös i mitt roll spelande, utbildar mig inom .NET. JavaScript c# osv. Så där känner jag att jag kan bli en tillgång på utvecklings fronten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har spelat på flera servrar, detta var dock flera år sen. Dock känner jag att det är dags att börja igen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att rollspelet ska få sin mening, det går inte alltid att gå vinnande ur allt. Båda parter ska finna rollspelet givande.

Hur hittade du Unive? Google, samt twitch

Vidare till muntlig intervju, lycka till, obs du har 48 timmar på dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka