Nekad badkar77 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

badkar77

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? markus

Vad är ditt discord namn? mackan_47_80530

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: badkar johansson 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad rolig positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag är uppvärx i en liten läggenhet och var inte hemmA så ofta. Jag var ofta ute emd kopisar och gjorde allt möjligt , spelad3e fotboll och dum saker, men vi hade det bra och vi hade alltid varandras ryggar. Nu vill jag få en omstart till ett nytt liv och utforska hur man lever i 2025 för jag är fortfarande van att se att datumet är 2018. vill gärna utforska nu tider och är spänd på det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag akn bidra med bra energi och sprida kärlek. Jag är van att vara med alla olika typer av folk så jag är beredd att umgås och prata med alla människor. Jag kommer att höja upp stäminingen och vara mig själv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det ska gynna motpartnes sida tillexempel om man blir hotad med pistol så ska man spela rädd och osäker.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm som är att man inte får andvända sitt fordon som vapen. rdm som är att man inte får döda folk utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror det räcker

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.

Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka