Accepterad Badil | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Badil

Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Asterhed

Vad är ditt discord namn? Badil#9927

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär vid namn David Svensson är en ung kille vid 22 bast som har en dålig uppväxt med en farsa som super nästan varje kväll och en mamma som är död. Davids mamma dog i en trafikolycka hon krockade i en annan bil och på de sättet så dog hon.
En kväll kom det hem några som rånade Davids hus detta hände när han fyllde 6 år pappan försökte stoppa rånet men när han gjorde det så blev han skjuten. Alla i Davids släkt är nu döda så han har ingen stans att ta vägen, myndigheten fixade ett fosterhem som han kunde bo i. I det här fosterhemmet så fick David jobba hela dagarna så när han var 18 år så bestämde han sig för att rymma. Han lyckades rymma ut i en skog och levde där i en vecka sedan så röde han sig vidare in till staden. när han var i staden så hade han inga pengar så han hittade en parkbänk och han bestämde sig för att bo där. När David hade levit där en vecka så kom det en man och frågade varför han är där, David berättade historian och mannen sa att David kunde följa med han hem. Det vissade sig att den här mannen var polis och det gjorde att David blev intresserad av det yrket direkt han började polishögskolan och gick där i 4 år nu när han är 22 och har klarat högskolan så flyttar han till UNIVE City och där ska han börja om sitt liv som polis. David har stort intresse av bilar det intresset har han haft sedan han var jätte liten och har har en kvar det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra och ordentlig RP jag har RP:at mycket i mitt liv och därför kommer jag försöka hjälpa servern med det som jag kan. Jag kommer vilja bli staff och hjälpa servern med det. Jag kommer att bli polis och hjälpa både krim RP och polis RP på det bästa sätt som jag kan. Jag är en driven person så jag kommer kunna hålla i saker och göra det roligt för mig och min mortpater i scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man inte bara ska tänka på sig själv typ om man gör ett husrån och när man är klar så bara åker man själv iväg ifrån platsen för att man själv ska vinna scenariot istället kanske man skulle säga typ i en radio göm dig i den busken så kommer jag och hämtar dig när polisen är borta. Man ska alltid tänka på den som man gör scenariot med så att det blir roligt scenario.

Hur hittade du Unive? Jag kollade mycket på Cosmo_Bt när han spelade på denna serven och jag har en kompis som spelade på denna server så jag tänkte att jag ville testa det för det känns som en seriöst server

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka