Accepterad Badil | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Badil

Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Badil

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Svensson 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? härlig, smart, och cool

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: karaktär vid namn Adam Svensson är en person som kan bli ganska arg när någon gör något men han är också smart. med en dålig bakgrund när han var liten så dog hans pappa av ett gäng som kom hem till han och rånade. Adams mamma dog också ett år efter så att han fick flytta till foster familj men hans fosterfamilj var inte så snälla emot han så att en dag bestämde Adams sig att rymma. Han bodde i skogen ett tag men sen så började han gå till stan det var en man som frågade Adams om han var själv och han svarade ja. Mannen sa att Adams kunde hänga med han hem och Adams sa ja. Max fick reda på att Mannen var kriminell så att Adams såg upp till honom mycket för att Adams ville bli kriminell när han blev äldre. Adams dröm var att bli en gäng ledare och tjäna mycket pengar och ha många vapen både små pistoler och stora automatiskt vapen. När Adam fyllde 15 år gammal då fick han gå en vapen utbildning med mannen som Adam bodde hos. Adam klarade den ganska lätt. Adam har alltid haft lätt att lära sig saker snabbt. När

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att skapa intressanta och välutvecklade karaktärer som tillför både djup och spänning till spelet. Jag kan också bidra med idéer till berättelser och scenarier som håller spelet engagerande och utvecklar världen. Genom att vara flexibel och anpassa mig efter olika situationer kan jag hjälpa till att skapa en dynamisk och levande RP-upplevelse. Dessutom kan jag komma med förslag på plotter och uppdrag som ger alla spelare möjlighet att bidra och utvecklas i sina roller.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man fokuserar på att skapa en bra upplevelse för den andra spelaren, där deras framgångar och mål får utrymme. Det handlar om att samarbeta för att göra berättelsen mer intressant och inte bara koncentrera sig på att själv vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft är att man ska tänka en gång extra typ vad hade jag gjort i verkligheten och VDM att man inte bara ska köra över folk med en bil helt random

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har vait helper innan och medlem länge så vet hur servern funkar

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har accepterats av staff-kollega.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka