Accepterad Badil | Medlem ansökning (Sebbe91)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Badil

Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Badil#9927

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min gubbe vid namn Max Svensson är en person som kan bli ganska arg när någon gör något men han är också smart. med en dålig bakgrund när han var liten så dog hans pappa av ett gäng som kom hem till han och rånade. Max mamma dog också ett år efter så att han fick flytta till foster familj men hans fosterfamilj var inte så snälla emot han så att en dag bestämde Max sig att rymma. Han bodde i skogen ett tag men sen så började han gå till stan det var en man som frågade Max om han var själv och han svarade ja. Mannen sa att Max kunde hänga med han hem och Max sa ja. Max fick reda på att Mannen var kriminell så att Max såg upp till honom mycket för att Max ville bli kriminell när han blev äldre. Max dröm var att bli en gäng ledare och tjäna mycket pengar och ha många vapen både små pistoler och stora automatiskt vapen. När Max fyllde 15 år gammal då fick han gå en vapen utbildning med mannen som Max bodde hos. Max klarade den ganska lätt. Max har alltid haft lätt att lära sig saker snabbt. När Max var 16 år gammal så åkte mannen som Max bodde hos in i fängelset. Max hade kvar huset som dem bodde i. Och det var ett rum som Max aldrig hade fått gå in i och när mannen vad åkt in så gick Max in där och det var ett vapen förråd. Max tog med sig en pistol och gick till en affär och rånade. Max började göra mer brott men han blev aldrig tagen av polisen. Max var så smart så att han kan hitta många vägar för att komma ifrån polisen på ett bra sätt. Max har fyra stora intressen och dem är vapen, snygga dyra bilar, och snygga stora hus, och tjäna mycket pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp i krim och civil. Jag kommer hjälpa servern med rp om någon frågar något så vill jag hjälpa så bra jag kan. Jag kommer hjälpa servern på dc också om någon frågar något. Jag kommer vara akiv på både mitt jobb som kommer vara Marja-lisa i början men kommer även vara aktiv på dc. Jag vill bli staff för då hjälper man servern på ett bra sätt och kan alla regler så kommer inte göra något regel brott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man ska tänka på den man gör ett scenario typ man gör ett husrån och efter rånet så väljer man att bara åka därifrån själv utan sin kompis man gjorde rånet med. Men man kan göra såhär också typ om man måste åka där ifrån så får man säga det i en radio eller något så den andra vet det man sger typ snutarna är här måste dra och säger att han får gömma sig i en buske så får man hämta hen senare. Man ska alltid tänka på den man gör rånet med för mortpater är dem som man gör scenarion.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här innan men först så hittade jag den via Youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka