Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199223379532/
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid
Vad är ditt discord namn? Badil
Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär är runt 20 år åldern den kommer ha lite svårt att utrycka sina känslor intressen bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill testa hur det är att spela rp det känns roligt
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer spela så bra rp som jag kan.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att du inte spelar för de andras vins också så vi kan säga att du är i ett scenario med polisen och att det fångar dig du gör det inte för att vinna du gör det för att båda ska ha en chans att vinna
Hur hittade du Unive? Jag kollade på Cosmo_bt
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid
Vad är ditt discord namn? Badil
Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär är runt 20 år åldern den kommer ha lite svårt att utrycka sina känslor intressen bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill testa hur det är att spela rp det känns roligt
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer spela så bra rp som jag kan.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att du inte spelar för de andras vins också så vi kan säga att du är i ett scenario med polisen och att det fångar dig du gör det inte för att vinna du gör det för att båda ska ha en chans att vinna
Hur hittade du Unive? Jag kollade på Cosmo_bt