Nekad Badil | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Badil

Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199223379532/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Badil #9927

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär vid namn Raley vid 20 år åldern han har väldigt svårt att utrycka sig han blir arg lätt han gillar att hämnas på folk som har gjort han något eller har gjort nått mot någon som står han nära. .han gillar att vara kriminell han är redo för alla uppdrag som han får. Han älskar våld det som han gillar mest är att vara med på gäng uppdrag till exempel gängkrig, brott, och droganvändning. Han har ett stort intresse på bilar och vapen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra rp, jag kommer aldrig prata om min riktiga person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer spela så bra rp som jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte bara ska tänka på att vinna skälv man ska tänka på dem rp kompisarna man får. man ska tänka på att om man blir tagen av polisen att det kan ha varit bra för att man kanske räddade någon som hade mycket penger eller något annat från sitt gäng

Hur hittade du Unive? Jag kollade mycket på Cosmo_Bt när han spelade på denna serven och jag har en kompis som spelade på denna server så jag tänkte att jag ville testa det för det känns som en seriöst server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka