Nekad Badil | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Badil

Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Badil

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Svensson 21 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, härlig, och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär vid namn Adam Svensson är enperson som kan bli ganska arg när någon gör något men han är också smart. med en dålig bakgrund när han var liten så dog hans pappa av ett gäng som kom hem till han och rånade. Adams mamma dog också ett år efter så att han fick flytta till foster familj men hans fosterfamilj var inte så snälla emot han så att en dag bestämde Adams sig att rymma. Han bodde i skogen ett tag men sen så började han gå till stan det var en man som frågade Adams om han var själv och han svarade ja. Mannen sa att Adams kunde hänga med han hem och Adams sa ja. Max fick reda på att Mannen var kriminell så att Adams såg upp till honom mycket för att Adams ville bli kriminell när han blev äldre. Adams dröm var att bli en gäng ledare och tjäna mycket pengar och ha många vapen både små pistoler och stora automatiskt vapen. När Adam fyllde 15 år gammal då fick han gå en vapen utbildning med mannen som Adam bodde hos. Adam klarade den ganska lätt. Adam har alltid haft lätt att lära sig saker snabbt. När Adam var 16 år gammal så åkte mannen som Adam bodde hos in i fängelset. Adam hade kvar huset som dem bodde i. Och det var ett rum som Adam aldrig hade fått gå in i och när mannen vad åkt in så gick Adam in där och det var ett vapen förråd. Max tog med sig en pistol och gick till en affär och rånade. Adam började göra mer brott men han blev aldrig tagen av polisen. Adam var så smart så att han kan hitta många vägar för att komma ifrån polisen på ett bra sätt. Max har fyra stora intressen och dem är vapen, snygga dyra bilar, och snygga stora hus, och tjäna mycket pengar i framtiden så kommer han vara med i ett gäng och ba leva livet med feta bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en välutvecklad. Jag kommer göra roliga scenarion och utdragna, jag kommer hjälpa nya spelar som kommer in på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte ska spela bara för att vinna alla scenarion man måste ha roliga scenarion utan att vinna man måste kunna dra ut på scenarion så man bidrar med en välutvecklad rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte som jag kommer ihåg kanske när jag började med rp för några år sen

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm random deathmatch det är att man inte bara ska gå runt och slå folk helt random och suntförnuft det är att man ska tänka ett steg till typ hur hade jag gjort i verkligheten i detta scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju på 48H

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka