Nekad Badil | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Badil

Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC Styling

Vad heter du IRL? Arvid

Vad heter du på discord? Badil#9927

Hur gammal är du? 13 år

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att få mer anställda till jobbet eftersom det har varit en kris med folk där nu. Jag kommer skaffa en aktiv biträdande så det alltid är någon som är online där. Jag kommer sköta ekonomin så bra jag kan. Jag kommer att göra rimliga priser. Jag kommer att göra roliga aktiviteter med mina anställda typ som att gå på fäst och så ibland. Jag kommer att göra SC Styling till ett jobb som ska vara aktivt hela dagarna med folk som jobbar. Jag kommer ha höga krav på arbetarna typ som att alla ska ha bra och hög rp nivå. Man ska kunna mycket om bilar och inte lalla något. Kommer har strikta regler om vad som kommer gälla på jobbet. Om jag bli chef så kommer ingen att klaga på inaktivitet eller dålig service. Jag kommer att skriva ut i annonser ofta att vi söker anställningar. Men om vi får för många som jobbar där så kommer jag sätta en gräns så att det inte bli för mycket.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbar på SC i andra servar i över ett år så jag vet hur man arbetar på den arbetsplatsen. Jag har varit chef på SC 2 gånger innan på andra servar då och gjort så att det inte har varit någon inaktivitet på dem servarna. Jag kommer att anväda /me när jag gör saker och jag kommer att hämta saker ifrån hyllor och så för att öka nivån på rpn. Jag är ondetlig med allt som jag gör och gör allt så bra som jag kan.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 13:00-15:00 18:00-
Tisdag: 13:00-15:00 18:00-
Onsdag 13:00-15:00 18:00-
Torsdag 13:00-15:00 18:00-
Fredag 14:00-18:00 20:00-
Lördag 14:00-18:00 20:00-
söndag 14:00-18:00 20:00-

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka