Nekad Badil | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Badil

Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? Badil

Vad är ditt Hex:ID 11000014b49964c

Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 16:40-18:30 22:00-tills jag inte orkar mer
Tisdag: Samma
Onsdag: 14:40-18:30 22:00-tills jag inte orkar mer
Torsdag: 21:00-tills jag inte orkar mer
fredag: samma som onsdag men är vaken lite längre
lördag: så länge jag pallar
söndag: så länge jag pallar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 15 oktober 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag får inte in bilden här men jag kan skicka den till något staff som kollar på ansökan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dom tar hand om mindre saker på servern så inte staff behöver göra det. Typ som att man rpar och sen ser man någon som gör ett regelbrott då kan man Svbanna hen så kan en staff förlänga bannen senare beror på vad hen har gjort. Som Sv så rpar man som vanligt man sitter inte ofta i Noclip och speckar man tar det i rpen och se om dom gör något fel. Om man ser en bil på gatan så kan man gå in i den och dva den bort så den inte är kvar där. Man underlättar för staffen för att dom ser inte allt man ser ofta mer av att rpa själv så om man ser något själv så behöver man inte kontakta något staff utan man kan svbanna hen själv om det skulle behövas. Man kan också revva folk som har dött av någon bugg eller typ inte kan bli revvad av sjukvårdarna för att det är någon bugg. Där är lite saker som en servervakt eller som det också kan kallas Sv har uppgifter att göra!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill rpa men jag vill ändå hjälpa servern med lall och regelbrott och då hjälper jag så mycket som möjligt genom att vara servervakt, för då kan jag både rpa och hjälpa servern samtidigt. Jag vill underlätta för mig själv så jag inte behöver göra en report utan så jag kan göra åter gärdet själv. Jag vill också kunna kicka eller banna spelare fort om dom gör något regelbrott så man inte behöver vänta på ett staff eller sitta i support och vänta där.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. vi säger typ att jag är med en kompis inne på unive och sen gör hen ett regelbrott bara för att hen är min kompis så väljer jag att inte banna hen för att jag är kompis med hen. eller använder man det som en fördel för sig själv rtp att man revva sig själv när man har dött eller man använder toggleid för att se vad folk är i ett hus eller man använder Noclip för att röra sig runt i servern så man slipper använda bil

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka