Inaktuell Badil | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Badil

Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? Badil

Ange ditt födelsedatum 23 September 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har alltid haft som mål att bli en medlemskaps ansvarig för att jag vill kunna få mer som spelar på unive och gillar att kolla på ansökningar. Jag kollar mycket på ansökningar och då vill jag gärna kunna påverka dom lite också. Jag har alltid velat bli staff på servern och då tänkte jag att medlemskaps ansvarig alltid är en bra början till att bli staff senare. Jag vill också att mer folk ska komma till servern och om jag blir medlemskaps ansvarig så kan jag påverka det.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig för att jag kommer att ta och kolla på flera ansökningar per dag. Jag har varit staff på en annan server innan och jag har varit ägare på en så jag är erfaren. Jag har dock aldrig varit medlemskaps ansvarig innan men det ska bli roligt att testa något nytt också. Ni borde välja mig för jag är trevlig i alla situationer typ om jag ska ta någon intervju så frågar jag massa saker innan som typ hur hen mår och sånt. jag är också lugn i alla situationer.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra på ett trevligt sätt för att jag kommer vara den första dom pratar med på servern och om jag är trevlig så kommer nog dom tycka att det är en bra server för första intrycket är viktigt att det är bra. Man måste också vara lugn för personen som tar intervjun är nog lite nervös för jag minns när jag tog min var jag lite nervös så då ska man alltid vara lugn så att den man tar intervjun med också är lugn. Jag tycker att man ska bemöta andra som man själv vill bli bemött.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag kommer att ge godkänt till folk som visar att dom vill vara medlemmar typ som att se att dom har gett tid till sin ansökan så dom bara inte har skrivit en snabb på några minuter. jag ska också se till så dom verka kunna rpa bra och inte bara gå runt o lalla.
Medlemskap ska inte vara något som dom bara tar på skoj det ska va något som dom vill behålla och inte bara åka runt och lalla med folk. Så dom ska vara rädda om sin medlem. och inte bara slösa bort den.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ska kunna rp på ett bra sätt och inte bara gå runt och lalla så mycket. Dom ska kunna alla grundregler som vi har på servern och dom ska inte bara skita i dom ingame heller. Dom ska också visa i intervjuerna att dom är seriösa och vill rpa på ett bra sätt.
Dom behöver inte vara så jätte bra på att rpa för att dom måste ju lära sig nån stans kommer ihåg när jag börja då var jag rätt värdelös men man lär sig under tiden väldigt mycket. så jag kommer att godkänna folk som visar att dom kan eller vill lära sig att rpa på ett bra sätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att mitt ansvar är att kolla medlemskaps ansökningar varje dag och ta några intervjuer. Jag känner om jag ser någon när jag själv rpar som gör ett regel brott så ska jag ge hen åter gärder för bara för att jag är medlemskaps ansvarig så kan jag hjälpa till med rpn ig också. Men mitt största jobb kommer att vara att sitta och kolla på forumet på medlemskaps ansökningar. Min uppgift kommer att vara att kolla så ansökningarna är utvecklade och att dom är bra. mitt jobb är också att få in nya människor som kan rpa på ett bra sätt.

Hur ser din aktivitetet ut? jag börjar skolan 08:00 på alla dagar och på Måndagar, Torsdagar så slutar jag skolan 16:00, på tisdagar slutar jag 14:50 onsdagar och fredagar slutar jag 14:00 jag kommer att rpa och ta ansökningar tills typ 18:30 och sen har jag träning till 21:30 och sen så kommer jag att ta ansökningar tills jag inte pallar mer. på helgerna så kommer jag bara spela så mycket som jag pallar och då blandar jag de med att rpa och ta ansökningar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja ni borde nog veta att på vissa helger så kommer jag att vara iväg på tävlingar och på vissa lov kommer jag vara på läger några dagar men jag kommer att vara så aktiv som möjligt.

+rep, En seriös och bra grabb som kommer att komma långt i detta, Han är mogen och har ett bra RP spel.

Inaktiv ansökan, ingen aktivitet på ansökan på 1 månad! Om du fortfarande är intresserad av att bli MA-Ansvarig kan du skicka in en ny ansökan..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka