Nekad BadBoy | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillemanen

Aktiv Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
89
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten [Jobbar just nu på en clubb men kommer säga upp mig om jga blir godkänd]

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Bad Boy#7901

Hur gammal är du? 12

Hur många timmar har du på Fivem? runt 1000

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är intresserad att bli chef på räddningstjänsten för för att göra arbetsplatsen till än bättre miljö. exempel är det många som inte jobbar men ändå är anställda, det är en sak jag vill fixa till. Jag vill hålla i fler utbildningar så att vi kan få fler brandmän som verkligen brinner för jobbet. Jag vill förbättra rpn, just nu är den inte så jätte hög för alla som jobbar på rtj. Nu när vi på räddningstjänsten jobbar vi ofta en och en, vilket inte är bra, jag vill att vi som jobbar på brandkåren ska jobba som ett team. Jag vill inte se 9 brandbilar som åker runt i stan lixom, jag vill att vi ska åka som ett team så när man inte är på larm är man på station eller en annan plats där det kan vara många olyckor, tex. motorvägen. Jag vill insperera fler folk till räddningstjänsten så att vi blir fler som jobbar, de senaste dagarna jag har jobbat har det bara varit jag och cirka 1 till 2 fler personer. Så är det in irl. Jag vill ha det realistiskt när vi jobbar. Jag vill inte att det ska vara kaotiskt när vi jobbar, det ska flyta på utan problem så, det vill säga att jag ska införa bättre utbildningar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenheter inom räddningstjänsten, jag har jobbat som erfarhen brandman i cirka 5 veckor förr och jag jobbade i en månad typ. När jag har jobbat som erfarhen har jag varit med cheferna och varit med och bestämt i rtj. Jag har lett våran styrka på räddningstjänsten, ibland har jag varit med och anställt folk samt hållt i utbildningar. När jag jobbade där var jag dykar och ofroad utbildad. Jag hjälpte mycket anställda som behövt hjälp av något behov, jag har allstå gjort en del inom räddningstjänsten.

Berskiv din karaktär? Hans namn är Eric Gustavsson han är 27 år. Han har hafft en tuff uppväxt, hans mamma dog i cancer när han var 3 år och hans pappa lämnade honom innan han föddes. Han hamnade på barnhem och blev adopterad av en väldigt speciell familj. Alla var starka i hans familj, så han började träna och bygga muskler. Han har ingen fru eller flickvän. Han är uppväxt i Linköping och bott i en villa en bit utanför Linköping. Han har gått på en skola och har haft väldigt bra betyg, fick mycket merit så att han kom in på ett freeski gymnasie, han älskar att åka skidor. När Karl gick på gymnasiet hittade han väldigt många nya vänner. Karl är väldigt seriös och har aldrig varit i kriminaliteten. Han är blond och har mittbena. Karls favoritbil är Nissan Skyline R34, men just nu har han en Saab 9-5. Han har jobbat på Coop sen han var 16. Han har säsongat uppe i sälen 3 säsonger i rad nu. Karl är glad men kan vara deppig ibland. Har många kompisar och hänger mer än gärna med kompisar. Om någon skulle skada sig hade han gått fram och hjälpt människan. Har inga prickar i registret heller.

Hur ofta kommer du vara inne? Alla dagar typ
7 timmar +

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, men hade jag blivit chef hade jag haft något att göra och då hade jag blivit aktivare

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? Jess

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka