Nekad BadBoy | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillemanen

Aktiv Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
89
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonommen

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Bad Boy#7901

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? Runt 1000

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef som Mekonommen och jag kommer få de till ett jobb där alla trivs och tycker är kul. Jag har lite erfaren het av gamla chefer och vet hur man ska motivera sina anställda. Jag kommer expandera mekonomen och få det att bli så stort som möjligt med många lojala och bra anställda. Jag kommer hålla kvar i den höga rp nivån och bara försöka antälla folk med intresset av jobbet. Om jag skulkle bli chef så hade jag vilja att det skulle vara folk som är intreserade av jobbet och inte bara vara anställd bara för att lagas ina egna bilar och faktist jobba åt dem andra som vill ha sin bil lagad eller ha ett jobb för pengar exempel att bara jobba för pengarna och tänker abra på sig själv. Som mekonomen chef hade jag under dagarna gått runt och pratat med dom anställda och ge dom bra komplimanger och bra tips för att dom ska få ett bra självförtroende och vetta att dom besluten dom tar är dom bästa. För stunden väntar jag på att komma in i yrket och styra upp med lönerna och jag märker att meko går back några miljoner varje dag för att folk inte jobbar därför om jag blir chef kommer jag göra en resning av dom som inte jobbar och är inaktiva och få in många fler och nya personer som är aktiva och jobbar så meko inte gå back. Som chef har man ett stort ansvar och all kretik är på dina axlar samt så ska du ha koll på dina anställda och vara snäll och inte bara vara agaresiv då lämmar dem yrket eller inte jobba för man får bara skit för sin chef. Kretiken är något av det viktigaste som kan gjöra en mycket frustrerad men efter som jag just nu väntar på svar så är jag rätt så ofta hos meko och kolla hur de går och försöker lugna ner dem som vill ha bilar lagade. Som chef måste du lita på dina anställda och är alltid där för mina anställda skulle dom komma och klaga på en sak så får dom inte sparken utan då lyssnar man och ser vad man kan göra för att förbättra företaget och sig själv som chef :)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte dem "bästa erfarenheter om yrket" men jag vet hur man laga bilar osv och lite erfarenheter om IRL så ganska mycket erfarenheter om meko :)

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Eric Gustavsson är 27 år och kommer från Småland, där han växte upp med sin Mamma pappa syster och bror Eric var mycket med pappa och storebro ute i garaget och mekade med bilar med motorer och gjorde massa designer på motorer så Eric lärde sig när han var 6år gammal och skruva/meka med en bil motor, när Eric blev 11år så visste han hur man installerade en hel motor helt själv i bilen. Eric han hade de inte bra i skolan han blev mobbad av sitt intresse om bilar Eric han brydde sig inte men han hade de tufft i skolan men han klarade de, Eric han har hela sitt liv levt med Pappa mamma syster bror och sin släkt occ varje dag med pappa så mekade dem med sinna bilar. Eric och pappan hade 13 bilar dem hade gjort egna designade motorer och 2bilar som Eric hade skruvat i hop HELT själv.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 14:00 --> 21:00
Tisdag [Fotboll] 19 --> 22:30
onsdag 14:30 --> 21:30
Torsdag 14:00 --> 21:00
Fredag 14:00 --> 03:00
Lördag 10:00 --> 03:00
Söndag 12:00 --> 21:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja men de skulle vara mycket roligare att bli meko chef att ta lite ansvar jag med

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ Unive är bäst!!

Har du läst våra Regler? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka