Nekad Badass Billy2.0 | Medlem ansökning (gaywi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Badass Billy2.0

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198427664875/

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus Johansson

Vad är ditt discord namn? Badass Billy2.0#3549

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Maximus och är 17 år gammal och kommer från Sverige. Jag är född i Norrland i en ganska stor stad där jag bor med min mamma, pappa och mina två brorsor. Jag gillar att spela mycket hockey med mina brorsor då jag själv spelat hockey flera år jag var ung. på vintrarna kör jag hockey och kör en hel del skoter med min familj och mina vänner då vi brukar åka upp till fjällen några gånger under vintern då vi hyr en stuga tillsammans och kör skoter under dagen och även fiskar och sedan chillar vi på kvällarna och typ bastar. Jag bor i ett hus med hela min familj huset är vitt och vi har ett stort garage där jag och mina bröder och min pappa brukar skruva i bilar och andra fordon. Jag gillar oxå att skruva i fordon och skaffa egna projekt och även trimma fordon då jag gjorde det mycket när jag var ung ca 13 år gammal. Under sommaren så kör vi mycket vattenskoter och båt med familjen och brukar ofta vara ute på kvällarna och laga middag ute på öar och även bada med mina kusiner och vänner, jag och mina kompisar brukar kö vattenskoter och dra ring bakom vattenskotern och kö vattenskidor. Just nu pluggar jag en hel del på universitetet då jag ska utbilda mig till elektriket som min far blev och jobba för hans företag å efter det ska jag flytta till min tjej mitt inne i stan i en lägenhet i en 3. När jag var liten var min dröm att bli polis och även astronaut då jag tyckte det var det coolaste man kunde vara men efter åren så började jag tycka om mer och mer att hålla på med el och dra kablar och strömbrytare så då blev det tillslut att börja studera till elektriker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem för att jag tycker att det är en stor och bra server med ett bra community och jag är ganska ofta online/aktiv och spelar ganska ofta FiveM på er server bland annat, vill kunna ha rolen att vara medlem för att kunna skaffa jobb, göra fler saker och ha ett allmänt roligt rp och så är ävens serverns support grymt bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker att det är en bra server med lite lagg och bra med support på den och dem flesta på servern jag snackat med är fett sköna och det blir en allmänt ett allmänt bra RP upplevelse för alla på server och även en själv. Det är just därför jag vill vara verifierad för att kunna spela på servern som alla andra kan och för att kunna hjälp folk mm. Unive är en server jag gärna skulle supporta och passar mig perfekt i smaken.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte alla slag går att vinna, ibland så behöver man inse situationen i hand och ge sig och låta sig bli erövrad.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar föreslog Servern åt mig och då tyckte jag att den var bra och det var en bra RP server och roliga människor

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka