Badass Billy2.0
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198427664875/
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus Johansson
Vad är ditt discord namn? Badass Billy2.0#3549
Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2000
Berätta om din karaktär. Jag gillar och köra skoter och spela med mina kompisar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli Medlem för att kunna jobba och tjäna pengar
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att hjälpa nya spelar att komma igång och hjälpa dom att fixa jobb
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte alla slag går att vinna, ibland så behöver man inse situationen i hand och ge sig och låta sig bli erövrad.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar föreslog Servern åt mig och då tyckte jag att den var bra och det var en bra RP server och roliga människor
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus Johansson
Vad är ditt discord namn? Badass Billy2.0#3549
Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2000
Berätta om din karaktär. Jag gillar och köra skoter och spela med mina kompisar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli Medlem för att kunna jobba och tjäna pengar
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att hjälpa nya spelar att komma igång och hjälpa dom att fixa jobb
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte alla slag går att vinna, ibland så behöver man inse situationen i hand och ge sig och låta sig bli erövrad.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar föreslog Servern åt mig och då tyckte jag att den var bra och det var en bra RP server och roliga människor