Nekad Bad Luck | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bad Luck

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198440732347/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Bad Luck#9757

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Omar och vill bli polis, han är snäll bra på att lyssna han gillar att prata med folk och är en öppen människa han stör sig på människor som ljuger för honom och för stör för andra med att till exempel ta upp två parkeringsplatser och sådant men han gillar när folk lyssnar på vad han säger och folk som följer lagarna allt som Omar vill är att skapa ett tryggt samhälle för andra och hjälpa andra personer på den här servern så att det blir roligare för de som följer regler och lagar han gillar inte att röka men han gillar PK som är hans favorit dryck och att äta gillar han hamburgare han är mycket intresserad i bilar men inte så bra på att uttala olika modeller han gillar inte så mycket att bli rättad när han säger fel men han blir inte så sur han gillar inte när folk kör olagligt till exempel på fel fil eller köra mot röd lampa han gillar inte när folk inte svarar på hans frågor han gillar att samarbeta med folk typ om han blir polis och kör en patrull han tycker om att vara med sin vän Karim. Karim kanske vill bli maffia eller något kriminellt han vill också äta kebab och röka på mycket

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill köra ett lite mera seriöst RP och kunna jobba på olika arbeten och hjälpa servern med att till exempel att vara polis

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det ser ut som att vara en bra server och bra Roleplay och att den har mycket spelare och massa bilar

Hur hittade du Unive? Min polare sa att jag skulle testa den så jag gjorde det och den var mycket bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt men seriöst roleplay och att skaffa mycket vänner och massa bilar som är coola

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli en framgångsrik polis med mycket vänner

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja det är jag jag spelar typ varje dag

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Din whitelist ansökan har nekats Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka