Nekad BaconCheese | Whitelist ansökning [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BaconCheese

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? BaconCheese#8094

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Miguel och kommer från en mörk bakgrund men försöker vända rätt i sitt liv. Idag jobbar han som slaktare och gör sitt bästa men försöker höja sin löneinkomst dels för han är säker på att han klarar av mer ansvarsfulla jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag anser (enligt mig) att jag är helt rätt person för att bli whitelistad, driven med motivation och viljestyrka. Älskar denna server so far och tycker det vore helt underbart att bli whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som sagt i tidigare fråga, älskar denna server och vore skitkul om jag blev whitelistad, tror jag kan bidra med mycket positivt för serverns eget bästa.

Hur hittade du Multistaden? Bläddrade på server browsern och tog en som verkade nice, har också kollat in någon enstaka video från twitch :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra på ett positivt sätt så alla är nöjda, hjälpa de som behöver och ha så roligt det går.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på en enda server för tillfället, har testat några andra men fastnade extremt för multistaden och anser att det är favoriten. Har absolut inte det minsta behov av att byta.

Tillbaka