Accepterad Bacon Grabben | Medlem ansökning [Norton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bacon Grabben

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? 35677s

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jack dolk 2001-08-03

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, trevlig, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jack dolk, född 2001-08-03 vid ung ålder lämnade jacks pappa han. Jack levde själv med sin mamma tills jack blev äldre då han flydde till göteborg och levde där med sin farmor. När jack blev 20 så flyttade han iväg till borås och bodde där med sin tjej tills de gjorde slut. Jack tänkte att flytta till någon nyare stad och då valde att flytta hit. Jacks framtidsplaner är att flytta hit och skaffa många vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig rp/Seriös rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man ska inte alltid vinna i ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, detta händes vid starten när jag började då jag inte viste om NLR sen har jag lärt mig att det är att man inte får komma ihåg något efter man har dött

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft (Man ska tänka logiskt med att man inte bara tänkar att man ska springa runt med en pistol i handen) Cop bait ( man försöker att få polisens uppmärksamhet genom att sätt på hög musik nära en polis)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej du är aktiv på en annan svensk RP server, se till att läman den! Centic Roleplay

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka