Accepterad baccan14. | Medlem ansökning [vemvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.xujs

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver karlsson

Vad är ditt discord namn? Baccan14.

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Åke brun född 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ/positiv/social och alltid glad och gillar att hjälpa andra människor

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrunden är inte bra han hade en tuff uppväxt med en sjuk mamma och frånvarande pappa, hans pappa brukade slå han när han var liten så Åke redan vid ung ålder så började Åke använda våld i skolan och blev avstängd han mamma och pappa dog vid 10 års ålder. Han hoppade av gymnasiet och började knarka Och nu är han inte en bra person längre och nu ska jag försöka få ut han ur kriminaliteten och kanske få ett WL jobb nånstans och bli fläckfri från kriminaliteten. Och hitta nya vänner och hjälpa människor. Han vill också arbeta med unga människor som har dragits sig in i kriminaliteten som vill dra sig ur. Samt så vill han hänga med sina bröder Uffe brun och några andra. Eller så kanske han fortsätter att vara i kriminaliteten vem vet det återstår att se nu när han flyttar in i unive staden 😀

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social rp. Och roliga scenarion. Samt många bra scenarion samt långdragna scenarion och så det blir roligt för båda parterna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för sin egen vinst bara. Utan att man ska spela så det blir roligt för båda parterna alltså som motståndare/den andra spelaren.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja , t.ex fear rp och jag har lärt mig att man ska värna om ens liv.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja men ska lämna den om jag blir vidare

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp/fail rp/poor rp/suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det är nog bra så. Har medlem på swewawe men är redo att säga upp den.

Senast ändrad:
Som medlem på unive får man inte vara delaktig i andra rp-servrar. Är du redo att lämna den andra servern för unive?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Som medlem på unive får man inte vara delaktig i andra rp-servrar. Är du redo att lämna den andra servern för unive?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Har komplettera nu

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka