Nekad babyfreaky | Whitelist ansökning [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

babyfreaky

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199117299183/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Lofgren

Vad är ditt discord namn? Bart Simpson#4286

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2021

Berätta om din karaktär. 21år gammal, den har inte så mycket känslor men för det mesta är han glad! karaktärens intressen, Polis, spela fotboll, springa, hjälpa människor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att det hade varit roligt att vara det, eftersom denna servern är bra och att jag har spelat på den ganska länge så, jag vill bidra mer seriöst i Unive RP för att få det jag vill göra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att denna servern är rolig och att det är så många inne i servern. är så glad att ni gjorde denna servern;ps ni är bäst

Hur hittade du Unive? jag hittade den för ungefär 2mån sen och efter det så tycker jag att servern har blivit roligare,

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med detta är att bli polis i unive, Jag vill hjälpa mer människor för att göra univeRP till ett bättre RP

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på Servern TopstarRP och en server som heter SwerveRP men Unive är nog den bästa servern som finns

Tillbaka