Nekad babyfreaky | Whitelist ansökning [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babyfreaky

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199117299183/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Lofgren

Vad är ditt discord namn? Bart Simpson#4286

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2021

Berätta om din karaktär. min karaktär har blivit mycket bra upfostrad, karaktären bra lärt sig bra saker i sitt liv och har bra betyg i grundämnena. den ålder på min karaktär är 21år och min karaktär har inte så mycket negativa känslor, karaktären har mest positiva känslor som ex glad, min karaktär vill hjälpa personer som är i nöd, och min karaktärs intressen är att kunna bli en polis, han tycker om att spela fotboll på fritiden men han gillar också att vara med sina kompisar.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer att bidra mer suntförnuft och inte spela som det vore ett spel utan att spela som i verkligheten, jag vill bli whitelistad för att jag vill bli en polis! men jag vet att det är ganska svårt att bli polis i Unive, men ska försöka mitt bästa med Whitelist: PS älskar denna server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad i denna servern bara för att jag tycker om denna server så mycket och att jag vill bli Polis i servern.

Hur hittade du Unive? Jag hitade denna servern för ganska länge sen och för att jag blev tipsad utav en kompis som har kört denna servern för 1 år sedan dåden hette något annat

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med detta är att kunna bli polis och att inte köra lall utav att köra med suntförnuft.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat på ganska många RP serverar en av dem heter TopStar RP och det är en svensk server som Är Roleplay. men jag har också kört på Swerve RP som är en engelsk server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka