babyfreaky | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

babyfreaky

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
5
Ange ditt födelsedatum: 19 Juni 2005

Vad heter du på discord? Bart simpson#4286

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 200h

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 5-7

Hur ofta kommer du vara inne? nästan hela tiden

Hur många timmar har du på FiveM? 200h

Vad heter du? Joel Lofgren

Hur gammal är du? 22

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag vill bli anställd för att jag jobbade hos polisen men nu vill jag gå vidare och bli med i Securitas

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? för att jag har jobbat hos polisen så jag borde ganska mycket om detta

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? jag har inte nåt just nu men jag har erfarenheter genom polisen och jag har jobbat med securitas

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? radiodisciplin är at man inte sitter och snackar om saker som inte är med i yrket tillexemple: säger fula saker till kollegor

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? en bra securitas vakt ska vara snäll men tålmodig! man ska jobba ganska snabbt men man ska inte stressa! man ska vara snäll mot Cevila och inte hålla på att lalla! man ska använda sitt tjänste vapen när det behövs man ska inte använda Övervåld!

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) jag skulle kalla på förstärkning sen försköka prata sig ut ur den sitvationen! jag ska använda tjänste vapen för att det ska gå så smidigt som möjligt! när kollegorna kommer samt poliserna ska man lämna över dwet till polisen om det är någon skadad så är det ambulans också!

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) jag skulle takla ner mannen som mattar slag mot mannen som är i under läge! sen kalla på en polis och kanske ta in han

Har du några andra frågor? nej

Tillbaka