Nekad babyfreaky | Medlem ansökning [Dripper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babyfreaky

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199117299183/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Löfgren

Vad är ditt discord namn? Bart simpson#4286

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Joel Lofgren han är en snäll och rogivande person! Joel har varit me om mycket i sitt liv typ som när joel började 1an så började hans pappa med kriminella saker som typ vapen dråger våld mm, joel hade det svårt i skolan för att Han inte fick någon Hjälp på gfrund utav hans pappa! som sakt joel hade det svårt ena tills han slutade 6an och då blev hans pappa dömd till livstids fängelse då han hade dödat en person! Joel tyckte inte om hans papppa för hur han var! men när joel började 7an så fick mhan mer åå mer hjälp när han slutade 9an hade han nästan A i alla ämnen då joel vlle bli något som var motsatsen som kriminell typ som polis/ambulanse, joel är nu 22år och mår jätte bra Joel intressen är att åka cross samt hänga me vänner eller åka MC, Joel tycker också om att spela fotboll! joel är oftasr glad men det kan hände att han blir arg smat sur!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlems på servern för att kunna nå mitt mål samt kommer jag bidra med ett bättre RP på servern! också för att kunna få det jobb jag vill och sånt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig av att vara intreserad av servern är att denna servern har alltid många inne och har bra Rp fördemästa! och för att servern chenerält är en ganska bra server som som den är!

Hur hittade du Unive? jag hittade servern från en streamer som heter Cosmo_BT men när jag hittade den först hette den multistaden!

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspelet är att kunna göra det som jag vill och att kunna göra saker som man kan göra IRL just nu ni denna pandemin!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att kunna bli nån sort utav polis eller ambulanse! och att hänga med vänner och göra olika saker! typ som åka lätt mc eller vanlig mc och att jobba!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej unive e den bästa!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka