Accepterad babyfreaky | Medlem ansökning | Dreamer

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

babyfreaky

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199117299183/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Lofgren

Vad är ditt discord namn? Bart Simpson#4286

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joel hans bakgrund har varit ganska grov genom att hans pappa var kriminell och han drak mycket! Joel hade det svårt i skolan ganska länge till hans pappa dog! pappan dog när Joel skulle börja 7an och Joel började få hjälp av lärarna som jobbade på skolan när han slutade 9an hade han mycket bra betyg! Joel klarade skolan galant och han bästämde sig att ta en annan väg genom Kriminella vägen Joel är nu 22år och han försöker bli Krim! Min karatärs ålder är 22 år min karaktär har ett pra temprament men om någon gör sånt som Joel blir arg av kan det leda till något grovt! min karaktär tycker om kriminella personer och han tycker om att vara polis! joel tycker om att spela fotboll på fritiden med sina kompisar!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli whitelistad för att jag gillar denna servern så mycket och att jag komer bidra mer seriöst i Unive, jag kommer också bidra mer suntförnuft i servern, och att man inte gör saker man inte hade gjort i verkligheten. men jag vill också bli whitelistad för att jag vill bli polis i Unive. och att kunna hjälpa personer, i yrket POLIS. jag vill bli WL bara för att kunna jobba med WL Jobb,

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som gör det är för att ni här nog det skjönaste fiveM servern i hela världen och ni är fet skysta ingen bråkar med nån eller sånt det är bara lugt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade denna servern för ganska länge sen och för att jag blev tipsad utav en kompis som har kört denna servern för 1 år sedan dåden hette något annat, men jag har också kollat på twitch där många har spelat just Unive,

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med roll spelaet är att kunna leva som en kriminell hade kunnat gjort i verkligheten! och att hänga med vänner och att bara vara göa!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? det mål som jag vill uppnå på unive är att antingen bli polis eller Krim men hälst bli krim och vara med i något gäng! och att hänga med vänner ig

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag har spelat på ganska många RP serverar en av dem heter TopStar RP och det är en svensk server som Är Roleplay. men jag har också kört på Swerve RP som är en engelsk server

Tillbaka